Hvad er det her?
Fra : Brian Larsen

Dato : 04-11-06 19:51

Jeg har købt et Aquael hjørneakvarie og i bunden af dette er der
limet en anordning fast. Nærmere betegnet en sort pind der sidder
monteret på en dims der gør at den kan dreje. Pinden har et lille Y
oppe i enden.

Jeg har undret mig noget over hvad det er til, så hvis der er nogen
der ligger inde med et svar, bliver jeg glad :)

Det er desværre ikke et ret godt billede, men pinden kan ses her:
http://cze.dk/aquael.jpg

Fra : jan martin

Dato : 04-11-06 20:03

Limet fast? I bunden?

Mit umiddelbare bud er, at det er en stang til at holde låget / amaturet
åbent med. - Der er sikkert et par hængsler på bagsiden af låget. - Men det
er da et lidt upraktisk sted at anbringe den.

mvh,
Jan Martin

Fra : Brian Larsen

Dato : 04-11-06 22:40

jan martin skrev:
> [...]
> åbent med. - Der er sikkert et par hængsler på bagsiden af låget. - Men det
> er da et lidt upraktisk sted at anbringe den.

Ja, især da den ikke er lang nok til at nå bare halvvejs op i
akvariet. Jeg kan godt se hvad du mener men så skulle den jo være
oppe i toppen af akvariet.

Den er limet, først troede jeg bare at det var noget der lå nede i
bunden, men da jeg prøvede at hive lidt i den kunne jeg mærke/høre
lim der gav sig lidt.

Spekulerer lidt på om jeg skal fjerne den eller hvad, der ser jo lidt
skæmmende ud med en sort plastik dims midt i akvariet, men der må vel
være en eller anden mening med det?

--

Brian

Fra : Elmer Fjort

Dato : 04-11-06 22:52

"Brian Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

jan martin skrev:
> [...]

Spekulerer lidt på om jeg skal fjerne den eller hvad, der ser jo lidt
skæmmende ud med en sort plastik dims midt i akvariet, men der må vel

Hvad med at spørge forandleren?

Elmer

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-11-06 08:36

Brian Larsen wrote:

> [...]
> der ligger inde med et svar, bliver jeg glad :)
>
> Det er desværre ikke et ret godt billede, men pinden kan ses her:

Er det købt brugt? Uanset hvad ville jeg bare pille den af. Køn er den jo
ikke og det er ikke lige til at dekorere akvariet så den ikke kan ses.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Brian Larsen

Dato : 06-11-06 09:56

Lasse Jensen skrev:

> Er det købt brugt? Uanset hvad ville jeg bare pille den af. Køn er den jo
> ikke og det er ikke lige til at dekorere akvariet så den ikke kan ses.

> [...]

Købt nyt fra Akvarieudstyr.dk, har ikke fået spurgt dem hvad det er
endnu, men det endner nok også bare med at den ryger ud.

--

Mvh,

Brian

Fra : Frandsen

Dato : 06-11-06 13:44

>Købt nyt fra Akvarieudstyr.dk, har ikke fået spurgt dem hvad det er
>endnu, men det endner nok også bare med at den ryger ud.

Kan det være, at den sidder fast med noget dobbeltklæbende tape, og så er
faldt ned, og har sat sig, lige som de der sugekop pile?

Fra : Brian Larsen

Dato : 06-11-06 14:56

Frandsen skrev:
> "Brian Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det være, at den sidder fast med noget dobbeltklæbende tape, og så er
> faldt ned, og har sat sig, lige som de der sugekop pile?

Det var faktisk en sansynlig forklaring - jeg undersøger det lige
nærmere i aften (prøver at hive den af) og melder tilbage.

Tak for alle svarene :)

--

Mvh,

Brian