S: akvastabil 530 L
Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 02-11-06 20:46

Akvarie, 530 liter, b: 160 h: 60 d: 55, Akvastabil med tilhørende effectline
lampe,den nye med buede låger. der er mont. ekstra amatur i lampen så det er
4X58 W, eheim 2028 spandpume med filtermateriale, det er med et hvidt
hjemmelavet bord.
Pris: Kr. 5.000,- ny pris over 7000 kr uden bord.

henv. 22272251 el. mail

Billede kan ses på http://www.hornstrup.com/claus.html det er det næst
sidste billede.

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-06 23:38

"Claus 6000 Kolding" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Akvarie, 530 liter, b: 160 h: 60 d: 55, Akvastabil med tilhørende
> effectline

Du må hellere skrive det i dk.marked.privat.dyr.akvarium
Helt og lykke
Tomasz

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-11-06 01:44

Claus 6000 Kolding wrote:
> Akvarie, 530 liter,

Uha uha - handel må kun foregå i markedsgrupperne ;-(

Prøv i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Jan

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 03-11-06 07:54

Hov... det var også et uheld jeg smed den her.... det var faktisk meningen
at den skulle i marked.privat.dyr
det er hermed flyttet.....

sorry.
mvh
Claus Jensen

Fra : Frandsen

Dato : 06-11-06 14:09

> [...]
er
> 4X58 W, eheim 2028 spandpume med filtermateriale, det er med et hvidt

Er det ikke lidt af en designbøf, at der ikke er plads til spanden "inde i
bordet"? Det ser ellers meget pænt ud på billedet.

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 06-11-06 16:26

"Frandsen" <DetKanDuGlem
nej det er bevidst at det ikke er højere.... så slipper mand nemlig for at
sidde i sin sofa og kigge op i overfladen.

mvh
Claus

PS det er ikke længere til salg.