hurtigtvoksende planter
Fra : hmh

Dato : 21-10-06 20:59

Hej gruppe.

Jeg er lige flyttet, og har renset mit efterhånden lidt forsømte 250 l godt
og grundigt igennem, og fordelt planter og fisk på et 250l og et 80 l.

Jeg har været plaget af penselalger, og vil gerne høre folk om hvilke
planter, der er billige og gror hurtigt. Her i Stinkcity (aka Esbjerg) som
vi er flyttet til, er akvarieplanter hammer dyre.

MVH Henrik H

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-10-06 08:24

hmh wrote:

> [...]
> planter, der er billige og gror hurtigt. Her i Stinkcity (aka Esbjerg) som
> vi er flyttet til, er akvarieplanter hammer dyre.

Vandpest http://www.akvariesiden.dk/planter/vis_planter_ny.php?id=1

Hvor kønne de er kan diskuteres, men de er billige hvis du vil tilplante et
akvarie. Og de giver gode skjulesteder.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : hmh

Dato : 22-10-06 16:31

> [...]
>
> Vandpest http://www.akvariesiden.dk/planter/vis_planter_ny.php?id=1
>
> Hvor k nne de er kan diskuteres, men de er billige hvis du vil tilplante

Fedt. Mange tak.
Så mangler jeg bare at finde een, der vil donere nogen til mig her i
Esbjerg.-området :) :)

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-10-06 16:43

hmh wrote:

> som

> et
>
> Fedt. Mange tak.
> Så mangler jeg bare at finde een, der vil donere nogen til mig her i
> Esbjerg.-området :) :)

Planter kan sagtens sendes med posten. Ellers så prøv i akvariesiden.dk's
køb og salg forum. Der kan du være heldig at der er nogen der vil forære en
håndfuld væk.

Fra : hmh

Dato : 22-10-06 16:56

> [...]
> køb og salg forum. Der kan du være heldig at der er nogen der vil forære

Cool nok - det vil jeg prøve

Fra : Bainz

Dato : 22-10-06 20:00

hvis du betaler porto har jeg noget du gerne må få godt nok ikke vildt meget
men en del.