Hjælp til engelsk
Fra : jimmi

Dato : 20-11-06 18:48

Hjælp til engelsk

Jeg er lidt ordblind, og derfor har jeg svært ved engelsk
Jeg skal bruge ca. 100 sætninger engelsk/dansk på 8. klasse niveau til
en opgave, der skal være 5 til 6 danske ord, pr sætning.

Fx
a girl on a horse - en pige på en hest

Sætninger skal være oversæt 100 % korrekt. Jeg har mulighed få at gi 2
kr. pr. sætning engelsk/dansk ( som fx ).

Venlig hilsen
jimmi

Fra : nana sørensen

Dato : 20-11-06 18:54

Jeg vil gerne hjælpe dig gratis. Det kan vel ikke tage så længe. kan det
fikses over mail? Mail mig på: nana snabel-a phobia punktum dk

Fra : Sybil

Dato : 20-11-06 19:43

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne hjælpe dig gratis. Det kan vel ikke tage så længe. kan det
> fikses over mail? Mail mig på: nana snabel-a phobia punktum dk

Inden du bruger din gratis tid på dette så læs lige hvad han skriver i en
anden gruppe

Det er fair nok at have brug for hjælp, men hvis man tilbyder sig som lærer
andetsteds burde man kunne dette selv.

Majken

Fra : jimmi

Dato : 20-11-06 21:46

Sybil skrev:
> [...]
> anden gruppe
>
> Det er fair nok at have brug for hjælp, men hvis man tilbyder sig som lærer

Siden er helt gratis at bruge !

vh
jimmi

Fra : Sybil

Dato : 21-11-06 13:55

"jimmi" <andi_1975@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Siden er helt gratis at bruge !
>
> vh
> jimmi

Jeg har heller ikke skrevet at du tjener penge på det.

En anden gang så link til siden, så folk ved præcis hvad det skal bruges
til.

God tirsdag

Majken