Hvilke stole er disse?
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 25-10-06 19:53

Svigermor har nogle spisestuestole samt en lænestol, som vi ikke ved så
meget om. Jeg har ledt efter en relevant nyhedsgruppe, men har ikke fundet
nogen om hverken antikviteter, møbler eller andet. Mit bedste bud på lidt
hjælp er derfor i denne gruppe, hvilket muligvis ikke er det helt rigtige
sted.

Kan I anbefale en bedre nyhedsgruppe til mit spørgsmål?

PS. Følgende hjemmeside viser billeder af de to stole, som jeg søger
information omkring.

http://home24.inet.tele.dk/flexsun/Stole.htm

Lars

Fra : Jubii

Dato : 26-10-06 10:14

On Wed, 25 Oct 2006 20:52:56 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@EraseThisflexcom.dk> wrote:
in dk.fritid
> [...]
>sted.
>
>Kan I anbefale en bedre nyhedsgruppe til mit spørgsmål?

Dk.forbruger, hvor ellers.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-10-06 10:34

> Dk.forbruger, hvor ellers.

Tak for svaret, som jeg nu ikke finder helt så indlysende som du åbenbart
gør. Jeg synes at møbelinteresse snildt kunne have været en
fritidsinteresse.

Jeg vil dog flytte mit spørgsmål til dk.forbruger.

Lars

Fra : Ivar

Dato : 26-10-06 19:59

Jubii skrev:

> Dk.forbruger, hvor ellers.

dk.fritid.hus-og-have

Jeg kan ikke se at det hører hjemme i dk.forbruger
Den er fortinsvis til "forbrugerforhold i forbindelse med vareindkoeb"
(som der står i fundasen) ol.

Der er dog en del spørgsmål af den type i dk.forbruger, men det
er ikke lige i fundasens ånd.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : Henning

Dato : 26-10-06 20:10

On Thu, 26 Oct 2006 20:58:48 +0200, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

>dk.fritid.hus-og-have

Nok nærmere news:dk.bolig

Fra : Kell Petersen

Dato : 22-01-07 18:44

Han blev nok ikke klogere ,,
Hvorfor var der ikke nogen som foreslog et auktionshus , eller TV "hvad er
det værd..."

Faktisk kunne man vel oprette sådan et forum...?

Fra : Ivar

Dato : 22-01-07 19:13

Kell Petersen skrev:

> Han blev nok ikke klogere ,,

Han brugte dog det første råd han fik!
Men det er altsammen 3 måneder siden.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 24-01-07 09:21

> Han blev nok ikke klogere ,,

Joo, men jeg fik dog ikke løst mit spørgsmål. Som Ivar skriver fortsatte
tråden på dk.forbruger.

> Hvorfor var der ikke nogen som foreslog et auktionshus , eller TV "hvad er
> det værd..."
>
> Faktisk kunne man vel oprette sådan et forum...?

Det kunne være et glimerende forum, men jeg har ikke forstand nok på emnet
til at tage det op overfor Usenet. Håber der var en anden der havde denne
indsigt.

Lars

Fra : Jubii

Dato : 24-01-07 16:18

On Wed, 24 Jan 2007 09:21:25 +0100, "Lars Thomsen Nielsen"
> [...]
>til at tage det op overfor Usenet. Håber der var en anden der havde denne

Der skal faktisk masser af trafik til at oprette et sådan gruppe på usenet. En
stol her og et bord der, 2-3 gange om året vil med garanti ikke få oprettet en
gruppe.
dk.fritid.møbelvurdering? Uden æøå vil det måske blive til
dk.fritid.inbovurdering. Meeen uden trafik går den ikke.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 28-01-07 22:50

> [...]
> dk.fritid.møbelvurdering? Uden æøå vil det måske blive til
> dk.fritid.inbovurdering. Meeen uden trafik går den ikke.

Jeg tror nu at dk.fritid.antik(viteter) kunne en gruppe, som ville være
rimelig velbesøgt, ihvert fald med mere end 2-3 gange om året

Lars

Fra : Jubii

Dato : 29-01-07 06:37

On Sun, 28 Jan 2007 22:49:48 +0100, "Lars Thomsen Nielsen"
> [...]
>
>Jeg tror nu at dk.fritid.antik(viteter) kunne en gruppe, som ville være
>rimelig velbesøgt, ihvert fald med mere end 2-3 gange om året

Der skal faktisk MASSER af trafik til for at oprette en gruppe, noget med mange
indlæg dagligt.

Og antik er et meget specielt emne, indbo er mere generel. Så tror du på sagen
burde du starte med indbo og så med antik hvis trafikken er der.
Start med at lave en OTD i dk.admin. Læs evt. på www.usenet.dk

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvor du i det hele taget har noget som helst
trafik omkring møbler/indbo/antik henne i det danske usenet heraki.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-01-07 17:45

Kell Petersen wrote:
> Han blev nok ikke klogere ,,
> Hvorfor var der ikke nogen som foreslog et auktionshus , eller TV
> "hvad er det værd..."
>
> Faktisk kunne man vel oprette sådan et forum...?

Og jeg blev heller ikke klogere fordi du ikke havde quoted beskeden, som er
for gammel og væk på mit system.

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 28-01-07 22:54

> Og jeg blev heller ikke klogere fordi du ikke havde quoted beskeden, som
> er for gammel og væk på mit system.

Du kan altid finde tråden via Google Groups omend det er lidt en omvej:

Her er et link:

http://tinyurl.com/23hwz8

Lars

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-01-07 08:44

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Du kan altid finde tråden via Google Groups omend det er lidt en
> omvej:

Det ved jeg. Men det er jo ikke meningen med det.

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 30-01-07 19:43

> Det ved jeg. Men det er jo ikke meningen med det.

Enig.