violin vurdering
Fra : Michael

Dato : 19-10-06 21:48

Hej er der nogen som ved hvor man kan få vurderet en gammel tysk violin fra
18 et eller andet
mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-06 15:04

"Michael" <dsl305893@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen som ved hvor man kan få vurderet en gammel tysk violin
> fra 18 et eller andet

Hos et auktionshus måske?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : hogfeldt@gmail.com

Dato : 07-11-06 13:37

Jeg vil da anbefale dig at gå til en violinbygger - De ved hvad det
drejer sig om... Alt efter hvor du bor kan jeg anbefale et par stykker;

Bor du i Jylland ta'r du til århus og besøger Jens Stenz
(http://www.stenz-violins.dk/)
Bor du på Sjælland er Erik Hofmann (http://www.violinbygger.dk/) et
af de bedre bud...
Bor du på Fyn, må du vælge en af de to ;)

- Magnus