SQL sætning
Fra : Allan Madsen

Dato : 28-11-06 12:29

Hejsa vil i her i gruppen hjælpe med med følgende spørgsmål

I min MySQL database har jeg to tabeller en der er fyldt med data (Postnr og
byer) og en anden tabel der er tom med 3 felter i

Det jeg så ønsker via en sql sætning er at alle alle posnr (Ikke byen) og
indsætte dem i den tabel som er tom, den med de 3 felter i.

Alså alle postnr fra den ene tabel skal indsættes i den anden tabel via en
SQL sætning.

MVH
Allan

Fra : Brian Andersen \(www~

Dato : 29-11-06 10:54

INSERT
INTO "Tabel2" (Felt1, Felt2)
SELECT T1.A, T1.B
FROM "Table1" T1

Her indsætter du attribut A og B fra tabel 1 ind i tabel 2 i felterne Felt1
og Felt2.

/Brian