ændring af Jpanel i BorderLayout
Fra : thomas

Dato : 09-11-06 21:54

Hej NG.

Jeg er ny i Java og er løbet ind i følgende problemstilling.

Jeg er ved at lave noget grafisk interface.
Jeg har sat et borderLayout op på et JPanel og tilføjet et JPanel på WEST og
på CENTER. Nu vil jeg så gerne have en krap på WEST panelet der ændre det
panel der vises i CENTER.
For hvert JPanel jeg har, har jeg en klasse for at gøre det mere
overskueligt for mig selv.
Jeg har fået af vide at det kan lade sig gøre rimeligt let hvis man har alle
sine klasser i samme i samme tekstfil men jeg har valgt at have hver klasse
i en fil for sig for at kunne bevare overblikket.

Kan mit forsøg ikke lade sig gøre?

Mit forsøg ligger i dk.binæer under overskriften "ændring af Jpanel i
BorderLayout"

Mvh. Thomas