Søges analog ur
Fra : QBIC [ 6400 ]

Dato : 18-10-06 01:35

Analog visning af klokken ?

Gerne links til steder med fænt design.

/ Niels

Fra : Michael Zedeler

Dato : 18-10-06 09:49

QBIC [ 6400 ] wrote:
> Analog visning af klokken ?
>
> Gerne links til steder med fænt design.

Fænt design er mit speciale

Spøg til sside - hvor langt er du selv nået?

Mvh. Michael.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-10-06 10:27

"QBIC [ 6400 ]" <niels@qbic.dk> writes:

> Analog visning af klokken ?

Har du prøvet at spørge Google om "java analog clock" ?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Soren

Dato : 19-10-06 08:27

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Har du prøvet at spørge Google om "java analog clock" ?

... hvad er et analogt ur i Java egentligt? Sourcekode på papir?

Mvh,
Søren

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 19-10-06 12:15

Soren wrote:

> .. hvad er et analogt ur i Java egentligt? Sourcekode på papir?

Jeg tror at de fleste har læst det som: en java applet
det viser et ur med visere fremfor et ur med hh:mm:ss.

Det er vist normalt dte man ligger i analog versus digital
for ure.

Arne

Fra : QBIC [ 6400 ]

Dato : 19-10-06 10:02

Har fundet et "Fænt" analog ur ganske rigtigt via Google
og har printet det ud så nu opfylder det samtlige svar.

Jeg takker for svarene og begiver mig i gang med at få det til at funke...

/ Niels