Få en socket til kun at lytte
Fra : Martin Schultz

Dato : 11-10-06 10:27

Hejsa

Jeg er ved at skrive et lille server program der sidder permanent og
lytter på en port.

Pt får jeg den til det ved følgende:
ServerSocket s = new ServerSocket(9009);

men så lytter den på alle interfaces og jeg ville gerne have at den kun
lytter på localhost. Jeg ved dog ikke helt hvordan jeg får den til det.

Jeg har kigget på kaldet
ServerSocket(int port, int backlog, InetAddress bindAddr)

men jeg kan ikke regne ud hvad jeg skal skrive i bindAddr. Nogen der kan
komme med et hint?

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 11-10-06 10:34

On 2006-10-11, Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg har kigget på kaldet
> ServerSocket(int port, int backlog, InetAddress bindAddr)

new ServerSocket(9009, 0, InetAddress.getByName("localhost"));

--
Andreas

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-10-06 10:36

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> skrev 2006-10-11:

> new ServerSocket(9009, 0, InetAddress.getByName("localhost"));

Mange tak :)

Martin