Vedr. Developer certificering
Fra : Alfons Åberg

Dato : 19-09-06 18:12

Jeg overvejer lidt at tage subj. - evt. sammen med kolleger. Men (nu kommer
spgm...) - den skriftlige opgave - må man lave den sammen med andre - Dvs.
at flere aflevere den samme løsning?

Pfht, Alf

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 19-09-06 23:57

Alfons Åberg wrote:
> Jeg overvejer lidt at tage subj. - evt. sammen med kolleger. Men (nu kommer
> spgm...) - den skriftlige opgave - må man lave den sammen med andre - Dvs.
> at flere aflevere den samme løsning?

Der står intet om det i min SCJD bog, men udfra procduren:
- du betaler 250 USD
- du downloader opgaven
så lyder det ikke sandsynligt at flere skulle kunne aflevere
samme opgave.

Arne

Fra : Alfons Åberg

Dato : 20-09-06 19:37

Jeg mener at have hørt (kan være forkert) - at indenfor en periode er det
den samme opgave som hentes.

Derfor behøver opgave beskrivelse ikke være den samme.

Det skal self. ikke være nogen hemmelig at det vil være nemmere hvis vi var
flere som arbejdede på samme løsning.

Mvh, Alf

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-09-06 13:13

"Alfons Åberg" <knold@ms.xom> wrote in

> Jeg overvejer lidt at tage subj. - evt. sammen med kolleger. Men (nu
> kommer spgm...) - den skriftlige opgave - må man lave den sammen med
> andre - Dvs. at flere aflevere den samme løsning?

Nej det må man ikke - det er individuelle besvarelser.

Men der er ingen der forbyder jer at diskutere et emne i en gruppe og så
lave hver jeres implementation over "samme" tema. Det med samme opgave i en
periode tror jeg ikke man kan regne med. Da jeg tog min var vi 5 der
begyndte samme dag og vi fik ikke samme opgave - nogen af os gjorde, men
ikke alle.

www.javaranch.com har et forum der omhandler de forskellige certificeringer
hvor man også kan stille spørgsmål/få hjælp/diskutere opgavens ordlyd - det
er ikke tilladt at poste komplet kode i det forum, men små kodestumper må
man godt.

/flemming