video på hjemmeside
Fra : komsi1

Dato : 13-11-06 18:05

Hej.
Jeg skal have vise noget video på en hjemmeside.. hvor brugerne
selv kan uploade videoer....
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeg griber dette an, da
der jo findes mange forskellige video formater.. wmv, mov mpeg
osv..
Det ideelle ville være hvis de kunne afspilles i den samme
player, men kan det lade sig gøre...
Atså ligesom på eks. www.youtube.com hvor brugerne også kan
uploade video i forsk. formater..

jeg vil jo helst gøre det så smart som muligt og undgå at skulle
konvertere alle videoer manuelt efter brugerne har uploadet..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 14:04

"komsi1" <mhj@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg vil jo helst gøre det så smart som muligt og undgå at skulle
> konvertere alle videoer manuelt efter brugerne har uploadet..

Du skal have fat i noget serverbaseret software, der kan konvertere alle de
gængse videoformater til Flash...