Aktiver objekt... Flashobjekt
Fra : Svend Spuur

Dato : 22-10-06 12:48

Hej
Jeg ved ikke om det er et opsætnings/indstillings problem i IE
eller om jeg mangler noget i koden, men hver gang jeg peger på et
flashobjekt vises der en ramme og en tekst viser, "klik for at
aktiverer og bruge dette objekt" Sådan har det ikke været hele
tiden, men efter hvornår kan jeg desværre ikke huske...

Måske mit spørgsmål bedre forståes hvis det ses:

www.mullemors.dk

Pegers der på flash-teksten, kommer den s.... ramme frem..
Hvordan slipper jeg af med den?

pft

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus U

Dato : 22-10-06 17:27

Svend Spuur skrev:

> [...]
> aktiverer og bruge dette objekt" Sådan har det ikke været hele
> tiden, men efter hvornår kan jeg desværre ikke huske...

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, skal du følge vejledningen i
linket!

<http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=7c29e252>
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Svend Spuur

Dato : 23-10-06 01:12

Claus U wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, skal du følge vejledningen i
> linket!
>
> <http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=7c29e252>

Tak Claus!
Jeg tror du har forstået det korrekt. Jeg har været ude og læse om
det, på det link du har lagt. Men, men... det lader til der kun er
opdateringer vedr. dette problem til Flash 8 og frem. Jeg bruger Flash
5 og kan sørmer ikke finde nogen opgradering til den. Om det bare er
mig der er blind, skal foreløbigt være usagt
Har du et godt forslag?

Fra : Claus U

Dato : 23-10-06 17:50

Svend Spuur skrev:

> [...]
> 5 og kan sørmer ikke finde nogen opgradering til den. Om det bare er
> mig der er blind, skal foreløbigt være usagt

Har prøvet at søge lidt frem og tilbage - men kan ikke finde en løsning,
anden end selvfølelig at opdatere til Flash 8.
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Svend Spuur

Dato : 24-10-06 10:30

> [...]
>

> Har prøvet at søge lidt frem og tilbage - men kan ikke finde en løsning,
> anden end selvfølelig at opdatere til Flash 8.

Du skal have mange tak, for at du forsøgte at hjælpe.