Skift fra PC til MAC
Fra : John Kjoller

Dato : 10-10-06 16:24

Er der nogen her der ved hvad man gør, når man har besluttet at skifte fra
PC til Mac...
Jeg investerede for nylig i Flash 8 Pro, til PC - men har nu besluttet at
skifte til Mac. - Kan det næsten passe at man er nødt til at investere en
gang til?

Jeg har samme problem med Photoshop....

Mvh
John

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-10-06 17:44

"John Kjoller" <john@skrivikkedette-basix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skifte til Mac. - Kan det næsten passe at man er nødt til at investere en

Sidst jeg undersøgte det i forb. med arbejde, kunne det ikke lade sig gøre
at opgradere en PC version til Mac eller vice versa. Løsningen var at købe
en ny pakke fra Adobe, så i den situation blev der ikke skiftet platform.

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : MacJohn

Dato : 13-10-06 00:57

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> [...]
> en ny pakke fra Adobe, så i den situation blev der ikke skiftet platform.

Jeg har lige talt med Adobe. Og man kan godt skifte platform. Der skal
laves en del papirarbejde, men det kan gøres, og jeg er midt i processen
nu.

Min photoshop var desværre blevet lidt for gammel, og så sagde de at jeg
var nødt til at opgradere den samtidig.... det ville koste næsten det
samme, som at købe en ny.....

Anyway, det er muligt at skifte fra PC til Mac uden at slippe en formue
på Software-udskiftning.

Mvh
John

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-10-06 21:35

"MacJohn" <john@skrivikkedettebasix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samme, som at købe en ny.....
>
> Anyway, det er muligt at skifte fra PC til Mac uden at slippe en formue

Rart at høre de er kommet til fornuft