Skærme
Fijala 3554
Nyt spørgsmål om fladskærm
Fra : junk@xot.dk

Dato : 29-11-06 16:48

Jeg spurgte for et par dage siden om den fladskærm i Aldi er noget man
roligt kan invistere i. (Og tak til Morten for at svare på det).

Jeg har i mellemtiden været inde og se på edbpriser, hvad man ellers
kan få af fladskærme i den prisklasse. Og jeg må sige der der nogle
der er NOGET pænere i designet end Aldis skærm, men hvad skal jeg
ellers gå efter?

Der skal spilles spil på den, så jeg ved jeg skal gå efter en hurtig
response-tid. Er 5 ms ok? Hvad med 8 ms? Hvor højt må jeg IKKE gå
op?

Hvad med opløsningen. Er 1280x1024 ikke meget fornuftigt? (Hvad hedder
den opløsning hvis det skal være en bred skærm?

Jeg vil gerne have en på 19"

Kan i anbefale nogle mærker frem for andre? Måske oven i købet en
skærm?

Fra : Hagar

Dato : 29-11-06 17:20

<junk@xot.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg sidder med 2 sorte LG skærme med 8 ms og 1280x1024, til spil er de
super, jeg kunne så, hvis jeg havde råd, købt nogle lidt bedre til når jeg
roder med grafik, men jeg ville nu have to skærme.
Det er godt, syntes jeg med sorte skærm, for så genere kanterne ikke når man
skal spille.

Hagar

Fra : frede

Dato : 29-11-06 20:08

<
[...]

Jeg vil gerne anbefale den skærm som jeg købte for ca 1 md. siden ViewSonic
VX922. Her stod valget i sidste ende mellem ViewSonic VX922(
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=171634 )
og Samsung SyncMaster 940BF (
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=183060 ). Jeg valgte
ViewSonic da den skulle være lidt hurtigere og er godt tilfreds.

Her er desuden en test med pågældende skærm
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1141248109&archive=&start_from

Frede