Skærme
Fijala 3554
19" touch screen købes hvor ?
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 29-11-06 16:44

Hej gruppe, nogen der ved hvor jeg finder nogle 19" touch screen fladskærme.
Har selv fundet en forhandler med Eizo skærme men de er for dyre med en pris
a ca. 1700 euro.
nogen gode bud ?

mvh Tp

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 15:25

Tonny Poulsen wrote:

> [...]
> fladskærme. Har selv fundet en forhandler med Eizo skærme men de er
> for dyre med en pris a ca. 1700 euro. nogen gode bud ?

Hej Tonny
Ved ikke omd det er noget du kan bruge til noget, men computerstore.dk
sælger fra på torsdag en NEC skærm model195VXM 19" til 1599,00 og der
siger de at den er "touch forberedt", jeg ved ikke en døjt om det her,
men syntes bare at du skulle have det af vide.

Er der ellers nogen der kan fortælle mig hvad "touch forberedt" er ?????

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 05-12-06 16:18

<Michael> skrev i en meddelelse
> [...]
> men syntes bare at du skulle have det af vide.
>
> Er der ellers nogen der kan fortælle mig hvad "touch forberedt" er ?????

Tak for tippet, jeg har ringer rundt til "alle" firmaer, ingen har noget i
den billige ende. Jeg havde også montage af touch film på en alm. skærm, i
tankerne.
(tror også det er den løsning computerstore mener)
Men jeg har fundet på en løsning med 2 skærme istedet, en 17" til selve
"applikationen" og en 20" wide til resten.

mvh Tonny