Skærme
Fijala 3554
Denne uges Aldi-spørgsmål - TFT LCD Monito~
Fra : junk@xot.dk

Dato : 27-11-06 10:39

Hej

NU tror jeg det er på tide at finde en flad skærm til min pc, og så
ser jeg at ALdi har to skærme i denne uge.

Er det et godt købe at smide 1600,- efter deres 19" monitor?

Hvorfor vil man sparre 300,- ved at købe deres 17" skærm? Er det ikke
dumt?

Se dem på aldi.dk -> "aldi aktuelt" -> "Elektronik fra 29.11.06"

Mvh
Anders

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-11-06 19:35

junk@xot.dk skrev:

> Se dem på aldi.dk -> "aldi aktuelt" -> "Elektronik fra 29.11.06"

De er ikke hér:

http://aldi.dk/OFFER_DK/
Hans

Fra : Morten Guldager

Dato : 27-11-06 20:04

2006-11-27 Hans Paulin (6310) wrote

> De er ikke hér:
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/

Nej, men her: http://aldi.dk/COMP_DK/index.htm

Jeg købte mig en aldi-TFT-skærm for et års tid siden. Den virker
stadig perfekt.
Den skærm du kan købe idag er sten sikkert ikke magen til, så om den
virker kan du kun finde ud af ved at prøve....

/Morten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-11-06 21:45

Morten Guldager skrev:

> Nej, men her: http://aldi.dk/COMP_DK/index.htm

Hvorfor forskellen på de 2 links - har alle Aldi'er (som udgangspunkt) de
skærme?
Hans

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-11-06 23:14

On Mon, 27 Nov 2006 21:45:00 +0100, Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvorfor forskellen på de 2 links

Fordi det er 2 forskellige sider?

Fordi Aldi har en speciel "Elektronik" side udover deres normale
"blandet-landhandel" tilbuds side!

> har alle Aldi'er (som udgangspunkt) de skærme?

Alle Aldi i samme land har som udgangspunkt fuldstændigt de samme varer.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-11-06 01:03

J.K.Arning skrev:

> Aldi har en speciel "Elektronik" side udover deres normale
> "blandet-landhandel" tilbuds side!

Så lærte jeg også noget i dag!

> Alle Aldi i samme land har som udgangspunkt fuldstændigt de samme
> varer.

Okay - tak!
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-11-06 17:07

Morten Guldager skrev:

> 2006-11-27 Hans Paulin (6310) wrote

> Nej, men her: http://aldi.dk/COMP_DK/index.htm

Siden viser i dag det samme som for et par dage siden - skifter den ikke om
onsdagen?
Hans

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 29-11-06 19:27

> Siden viser i dag det samme som for et par dage siden - skifter den ikke
> om onsdagen?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Der står da det er gældende fra 6-12-2006, så det må da være skiftet
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-11-06 20:07

Paul Østerby Sørensen skrev:

> Der står da det er gældende fra 6-12-2006, så det må da være skiftet

Hvis jeg klikker på linket står der 29.11.!?
Hans

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 30-11-06 20:50

Ja det er rigtigt Elektronikdelen er ikke skiftet, men kun aktualitetsdelen
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as