Skærme
Fijala 3554
Lacie 22" electron blue II
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-11-06 18:47

hej

har fået tilbudt denne skærm, skal bruges til fotoredigering..

er der nogen der har nogen meninger om denne skærm, gode som dårlige

Fra : kk

Dato : 30-11-06 14:17

ja du får ikke bedre
har haft en men bruger nu NEC Multisync FP1375x
ingen fladskærme kan vise rigtige farver så køb du bare det vil du ikke
fortryde
"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:45673003$0$142$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-11-06 18:04

hej

det lyder godt!

Har nu også købt den, den er brugt. glæader mig til at få den hjem:0)

vh torben

www.photopassion.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-11-06 17:23

Torben og Marie-louise Ager skrev:

> har fået tilbudt denne skærm, skal bruges til fotoredigering..
>
> er der nogen der har nogen meninger om denne skærm, gode som
> dårlige

Jeg tvivler på, at den er spritny og selvom den er, må den have
stået på et lager i meget lang tid, for den produceres mig bekendt
ikke længere, så tjek for guds skyld om den er brændt ud inden
køb. Intet er mere trist end en CRT-skærm, hvor fosforlaget mere
eller mindre er fordampet.

--
Hilsen
Madsen