Skærme
Fijala 3554
Scaleoview W19-1 ??
Fra : Daniel

Dato : 02-11-06 10:10

har monteret denne skærm på et radeon 9200 series, UDEN dvi

skærmen VIL kun køre i 1440x900 og vælger jeg denne opløsning bliver skærmen
alt for stor, og man skal rykke rundt med musen, ??

normalt ville jeg sige at denne opløsning er for stor, men det er det
skærmen er bygget til,

er kortet for dårligt, er radeon driveren for gammel, og hvor henter jeg en
driver til skærmen, for den findes ikk på deres hjemmeside

Mvh Daniel Pedersen

Fra : Hans

Dato : 02-11-06 11:10

"Daniel" <1@2> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> driver til skærmen, for den findes ikk på deres hjemmeside

Skærme bruger ikke drivere.

Fra : Daniel

Dato : 02-11-06 12:15

min 19" Benq har en driver cd,

hvis jeg ikk installere den kan jeg ikk spille NFSU2 i 1280x1024

Fra : Hans

Dato : 02-11-06 12:18

"Daniel" <1@2> skrev i en meddelelse
> min 19" Benq har en driver cd,
>
> hvis jeg ikk installere den kan jeg ikk spille NFSU2 i 1280x1024

Det er synd for dig.

Fra : Daniel

Dato : 02-11-06 12:35

> Det er synd for dig.

Klip

Andre som har noget konkret som kan jeg afhjælpe problemet med min venindes
skærm.

Kan driveren til grafik kort være for gamel så den ikk vil, eller er kortet
for gammelt?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 02-11-06 17:13

> [...]
> venindes skærm.
>
> Kan driveren til grafik kort være for gamel så den ikk vil, eller er

Prøv at se her der er måske noget
http://www.fujitsu-siemens.com/support/linkapplication.html?LNG=EN&ID=816
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 02-11-06 16:38

Daniel wrote:
> [...]
>
> er kortet for dårligt, er radeon driveren for gammel, og hvor henter jeg en
> driver til skærmen, for den findes ikk på deres hjemmeside

Det kan tænkes at grafikkortet ikke umiddelbart kan klare opløsningen,
men jeg mener der findes diverse utilities (tweaks), som kan hjælpe med
skæve opløsninger.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar