Printserver til Canon printer Pro9000
Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-11-06 15:38

Jeg har tidligere kørt med en Canon S9000 printer og en D-link DP-G310
printserver, men har nu fået ny printer, en(Canon PRO9000) som jeg ikke
kan få til at køre med min D-Link printserver. Den er åbenbart ikke
kompatibel med den nye printer.

IT-butikken, hvor jeg har købt printeren har ydet mig den service at
prøve med en af deres printservere, en SMC, som printeren fungerede med,
ikonet som dukker op i proceslinien under udskrivning og viser
blækbeholdning etc. fungerer dog ikke.

Jeg har spurgt Canon til råds, de vil ikke supportere netværksproblemer,
men henviser til et firma som hedder silex technology der fremstiller
Pricom printservere som er kompatible med Canons produkter.

Mit problem er at jeg ikke kan finde nogle i DK som forhandler Pricom.
Og at jeg på deres tyske hjemmeside kan se at de er ret dyre.

Er der nogen som har erfaring med om der er andet som kan bruges.

M.v.h
Jan