Egdecam 9.5 Manual
Fra : Laryea

Dato : 02-11-06 02:59

Hej.

Jeg har prøvet at lede efter ovenstående. Nogen der kan henvise til en
rimelig fyldest gørende manual dertil?

På forhånd tak

mvh Laryea

Fra : GK

Dato : 03-11-06 21:41

nu er manualer ikke det software firmaerne bruger mest tid på,og især ikke
trykte manualer . jeg har selv søgt efter en bibel hvor
der bliver gået i dybten med emnet .. jeg har dog noget på parpir fra
Edgecam kursuser , hvis det er noget du kan bruge.
du kunne også uddybe hvad det er du søger hjælp til .. så fyr du bare løs så
hjælper jeg gerne

mvh gk

Fra : Laryea

Dato : 09-11-06 21:06

Har p.t ingen problemer med Edge Cam som sådan. Ønskede en såkaldt "bibel"
for at have noget at rette mig efter
Ang. papir du har fra Kurset, ville jeg da gerne bede om

Takker på forhånd

mvh Laryea

Fra : Laryea

Dato : 05-12-06 20:09

Var det muligt at bede om papir fra Kurset?