3D-H som Grafitti
Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 29-10-06 20:45

http://show.imagehosting.us/show/1709814/0/nouser_1709/T0_-1_1709814.jpg

Nu er det ikke kun når det er mørkt jeg promoverer 3D-H . altså med
Galleri Silver Screen .

De billeder jeg ellers har sat på slærmen har alle dygest set handlet
om 3D-H , selv den gennemgående figur er en 3D-H og kunne forsåvidt
"bygges" , som skulptur altså en 3D dame, som du så kunne se fra alle
vinkler.

http://show.imagehosting.us/show/1709825/0/nouser_1709/T0_-1_1709825.jpg

Selve huset der nu er tegnet op fra projekteret tegning rended som 3D
model, , en rendning i en 3D model af huset samlet og en dame foran ,
---- den dag jeg viser billeder af det i adskilt tilstand kan i tale om
at jeg laver moderne kunst, -- ellers er der 'kun den kunst I ser i
det, foruden at naboerne er ellevilde, men som sagt nu kan man også om
dagen, _køre forbi Galleri Silver Screen I Prinsessegade altså på
plankeværket omkring Christiania.

http://show.imagehosting.us/show/1710153/0/nouser_1710/T0_-1_1710153.jpg

Måske synes du det er mærkeligt, at for at promovere nye byggemetoder
så må man tegne Grafitti og offentligøre billederne på webbet ,det
synes jeg også , især fordi der vel burde være enorm interesse i at
tjene et bjerg af penge, det ville være dejligt med en masse nye job
og en masse folk der så kan få råd til et billigt og til en
trediedel, fire gange så stærk nyt hus tegnet på computer. Altså
3D-H.

Galleri Silver Screen ;

http://arch.designcommunity.com/viewtopic.php?t=10104&postdays=0&postorder=asc&start=0