|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | NU dækker fullrate 30% af danmark ;-) Fra : Kristian Jakobsen
 | 
 Dato :  11-09-06 20:44
 | 
 |  | Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 
 Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
 gratis, så hellere prøve noget nyt...
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bjarke Hansen (11-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  11-09-06 20:59
 | 
 |  | "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 >
 > Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
 > gratis, så hellere prøve noget nyt...
 
 Wow nu er de vist ved at dække storkøbenhavn som de sagde de dækkede da de
 startede op...  Men da altid noget der sker noget.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Møller (12-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Møller
 | 
 Dato :  12-09-06 12:24
 | 
 |  | 
 "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
 news:cejNg.12229$HG.8562@news.get2net.dk...
 > "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 > news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 > >
 > > Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
 > > gratis, så hellere prøve noget nyt...
 >
 > Wow nu er de vist ved at dække storkøbenhavn som de sagde de dækkede da de
 > startede op...  Men da altid noget der sker noget.
 >
 
 Det må jeg da sandelig håbe!
 
 Jeg har fået brev fra dem, at jeg ville blive koblet op den 7.9.2006.
 d.d. siger deres support, at det tidligst vil ske den 20.9.2006.
 
 At der så den 11.9.2006 kommer en pressemeddelelse, at de ud vider med 6
 centraler virker meget provokerende for os der ikke kan komme på
 eksisterende centrale som lovet.
 Den gamle udbyder lukkede den 7.9.2006 og Fullrate kobler os på den
 ??.??.????
 
 Det er aldeles uacceptabelt, at jeg bliver nødt til at gå på nettet fra mit
 arbejde, den mulighed har resten af husstanden ikke, så det går ud over
 studier, ebay, forretningskontakter m.v. ;o((
 
 Så herfra er der ingen roser endnu, kun frustration over deres frækhed med
 presseledelsen, havde så udsendt en, at de ikke kunne følge med succes'en
 kunne jeg måske forstå det, men de har vist slået større brød op end de kan
 bage.
 
 Møller
 
 
 
 
 |  |  | 
   Kristian Jakobsen (12-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kristian Jakobsen
 | 
 Dato :  12-09-06 17:59
 | 
 |  | 
 "Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> skrev i en meddelelse
 news:450698af$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
 > news:cejNg.12229$HG.8562@news.get2net.dk...
 >> "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 >> news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >> > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 >> >
 >> > Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
 >> > gratis, så hellere prøve noget nyt...
 >>
 >> Wow nu er de vist ved at dække storkøbenhavn som de sagde de dækkede da
 >> de
 >> startede op...  Men da altid noget der sker noget.
 >>
 >
 > Det må jeg da sandelig håbe!
 >
 > Jeg har fået brev fra dem, at jeg ville blive koblet op den 7.9.2006.
 > d.d. siger deres support, at det tidligst vil ske den 20.9.2006.
 >
 > At der så den 11.9.2006 kommer en pressemeddelelse, at de ud vider med 6
 > centraler virker meget provokerende for os der ikke kan komme på
 > eksisterende centrale som lovet.
 > Den gamle udbyder lukkede den 7.9.2006 og Fullrate kobler os på den
 > ??.??.????
 >
 > Det er aldeles uacceptabelt, at jeg bliver nødt til at gå på nettet fra
 > mit
 > arbejde, den mulighed har resten af husstanden ikke, så det går ud over
 > studier, ebay, forretningskontakter m.v. ;o((
 >
 > Så herfra er der ingen roser endnu, kun frustration over deres frækhed med
 > presseledelsen, havde så udsendt en, at de ikke kunne følge med succes'en
 > kunne jeg måske forstå det, men de har vist slået større brød op end de
 > kan
 > bage.
 >
 > Møller
 
 
 
 Det er ligesom ikke deres skyld når det er tdc som er skyld i du ikke for
 det før, er dem som skal trække linjen/oprette det for fullrate, så er fordi
 tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal undvære adsl i
 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit indtryk været
 altid.
 
 MVH kristian jakobsen
 
 
 
 
 |  |  | 
    Møller (12-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Møller
 | 
 Dato :  12-09-06 19:16
 | 
 |  | 
 "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 news:4506e733$0$146$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >
 > "Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> skrev i en meddelelse
 > news:450698af$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > >
 > > "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
 > > news:cejNg.12229$HG.8562@news.get2net.dk...
 > >> "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 > >> news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > >> > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 >
 >
 >
 > Det er ligesom ikke deres skyld når det er tdc som er skyld i du ikke for
 > det før, er dem som skal trække linjen/oprette det for fullrate, så er
 fordi
 > tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal undvære adsl
 i
 > 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit indtryk været
 > altid.
 >
 
 Så forklar mig lige, hvorfor de på omkoblingsdagen sender mig en mail hvor
 der står:
 
 >København, d. 7. september 2006
 >Kundenummer: XXX
 >Fullrate Bredbånd etableret
 >Dit Fullrate Bredbånd bliver etableret i løbet af i dag. Du skal være
 opmærksom på, at selve
 >bredbåndslinjen godt kan blive etableret i slutningen af det oplyste
 tidsrum.
 Og det oplyste tidsrum er:
 7. september 2006 ml. 7.30 - 15.00
 Fullrate havde tidligere, den 18.8.2006 skrevet at opkobling ville ske den
 7.9.2006, hvorfor tidligere abonnement skulle opsiges.
 At der kan komme forsinkelser har jeg fuld forståelse for, men så havde det
 været rart med en meddelelse der på forkant forklarede problemet, og ikke
 som her hvor vi selv skulle se, at der ikke var sket en opkobling, ligesom
 ovennævnte meddelelse virkede lidt malplaceret.
 
 Så jeg kan ikke se hvorfor du tager dem i forsvar, hvis man laver en aftale
 er jeg vant til at den holdes, at der så er nogle der mener noget andet kan
 jeg ikke forstå, men du mener altså, at man inden for netudbyderbranchen
 skal lade sig byde alt.
 Nok sådan spiller klaveret ikke her, jeg har betalt for et produkt der ikke
 endnu lever op til det lovede.
 
 Møller
 
 
 
 
 |  |  | 
     Kristian Jakobsen (12-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kristian Jakobsen
 | 
 Dato :  12-09-06 20:04
 | 
 |  | Du kommer nok først til at betale når det træder ikraft, men jow ellers har
 du ret, men jeg har ingen tillid ang adsl og få det til den dag man ønsker,
 så jeg har skam instillet mig på at måtte undvære adsl X antal dage når jeg
 flytter 1/10..
 
 
 "Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> skrev i en meddelelse
 news:4506f93c$0$84020$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 > news:4506e733$0$146$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >>
 >> "Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:450698af$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >> >
 >> > "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
 >> > news:cejNg.12229$HG.8562@news.get2net.dk...
 >> >> "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 >> >> news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >> >> > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 >>
 >>
 >>
 >> Det er ligesom ikke deres skyld når det er tdc som er skyld i du ikke for
 >> det før, er dem som skal trække linjen/oprette det for fullrate, så er
 > fordi
 >> tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal undvære
 >> adsl
 > i
 >> 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit indtryk været
 >> altid.
 >>
 >
 > Så forklar mig lige, hvorfor de på omkoblingsdagen sender mig en mail hvor
 > der står:
 >
 >>København, d. 7. september 2006
 >>Kundenummer: XXX
 >>Fullrate Bredbånd etableret
 >>Dit Fullrate Bredbånd bliver etableret i løbet af i dag. Du skal være
 > opmærksom på, at selve
 >>bredbåndslinjen godt kan blive etableret i slutningen af det oplyste
 > tidsrum.
 > Og det oplyste tidsrum er:
 > 7. september 2006 ml. 7.30 - 15.00
 > Fullrate havde tidligere, den 18.8.2006 skrevet at opkobling ville ske den
 > 7.9.2006, hvorfor tidligere abonnement skulle opsiges.
 > At der kan komme forsinkelser har jeg fuld forståelse for, men så havde
 > det
 > været rart med en meddelelse der på forkant forklarede problemet, og ikke
 > som her hvor vi selv skulle se, at der ikke var sket en opkobling, ligesom
 > ovennævnte meddelelse virkede lidt malplaceret.
 >
 > Så jeg kan ikke se hvorfor du tager dem i forsvar, hvis man laver en
 > aftale
 > er jeg vant til at den holdes, at der så er nogle der mener noget andet
 > kan
 > jeg ikke forstå, men du mener altså, at man inden for netudbyderbranchen
 > skal lade sig byde alt.
 > Nok sådan spiller klaveret ikke her, jeg har betalt for et produkt der
 > ikke
 > endnu lever op til det lovede.
 >
 > Møller
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
     Møller (14-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Møller
 | 
 Dato :  14-09-06 18:31
 | 
 |  | 
 "Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> wrote in message
 news:4506f93c$0$84020$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 > news:4506e733$0$146$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > >
 > > "Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> skrev i en meddelelse
 > > news:450698af$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > > >
 > > > "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in
 message
 > > > news:cejNg.12229$HG.8562@news.get2net.dk...
 > > >> "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
 > > >> news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > > >> > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 > >
 > >
 > >
 > > Det er ligesom ikke deres skyld når det er tdc som er skyld i du ikke
 for
 > > det før, er dem som skal trække linjen/oprette det for fullrate, så er
 > fordi
 > > tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal undvære
 adsl
 > i
 > > 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit indtryk været
 > > altid.
 > >
 >
 > Så forklar mig lige, hvorfor de på omkoblingsdagen sender mig en mail hvor
 > der står:
 >
 > >København, d. 7. september 2006
 > >Kundenummer: XXX
 > >Fullrate Bredbånd etableret
 > >Dit Fullrate Bredbånd bliver etableret i løbet af i dag.
 
 den 14. september 2006
 
 Så kom jeg på Fullrate, umiddelbart ser det ud til at virke, blot med 1 uges
 forsinkelse
 
 Møller
 
 
 
 
 |  |  | 
    Stig Johansen (13-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Stig Johansen
 | 
 Dato :  13-09-06 06:33
 | 
 |  | Kristian Jakobsen wrote:
 
 > Det er ligesom ikke deres skyld når det er tdc som er skyld i du ikke for
 > det før, er dem som skal trække linjen/oprette det for fullrate, så er
 > fordi tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal
 > undvære adsl i 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit
 > indtryk været altid.
 
 Ja, mon ikke det er fordi, at TDC har fået travlt med at udrulle deres egne
 20 Mbs linier, og derfor ikke overholder aftalerne?
 
 --
 Med venlig hilsen
 Stig Johansen
 
 
 |  |  | 
     Morten Birkelund (13-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Birkelund
 | 
 Dato :  13-09-06 08:35
 | 
 |  | "Stig Johansen" <stig_johansen_it_at_=(@)hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:45079858$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
 
 > Ja, mon ikke det er fordi, at TDC har fået travlt med at udrulle deres
 > egne
 > 20 Mbs linier, og derfor ikke overholder aftalerne?
 
 TDC har i følge rammeaftalerne 6 uger mener jeg det er, sjovt nok tager det
 _altid_ 6 uger når der skal leveres.
 
 Bestiller men derimod hos TDC kan det faktisk gøres på under en uge.
 
 --
 Morten Birkelund
 
 
 
 
 |  |  | 
      Thomas S. Iversen (13-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas S. Iversen
 | 
 Dato :  13-09-06 08:59
 | 
 |  | > TDC har i følge rammeaftalerne 6 uger mener jeg det er, sjovt nok tager det
 > _altid_ 6 uger når der skal leveres.
 
 Det er da meget logisk. Hvorfor skulle TDC giver konkurrenten noget
 som helst?
 
 Thomas
 --
 
 
 |  |  | 
      Niels Bachmann (29-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niels Bachmann
 | 
 Dato :  29-09-06 23:10
 | 
 |  | 
 "Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> skrev i en meddelelse
 news:newscache$bwsi5j$1vg$1@news.webpartner.dk...
 > "Stig Johansen" <stig_johansen_it_at_=(@)hotmail.com> skrev i en
 > meddelelse news:45079858$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 >> Ja, mon ikke det er fordi, at TDC har fået travlt med at udrulle deres
 >> egne
 >> 20 Mbs linier, og derfor ikke overholder aftalerne?
 >
 > TDC har i følge rammeaftalerne 6 uger mener jeg det er, sjovt nok tager
 > det _altid_ 6 uger når der skal leveres.
 >
 > Bestiller men derimod hos TDC kan det faktisk gøres på under en uge.
 >
 > --
 > Morten Birkelund
 >
 
 Det er da noget fordukkent sludder
 
 MVH/ Niels B
 
 
 
 
 |  |  | 
      Peter Bjørn Perlsø (30-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Bjørn Perlsø
 | 
 Dato :  30-09-06 17:05
 | 
 |  | On 2006-09-13 09:35:25 +0200, "Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> said:
 
 > "Stig Johansen" <stig_johansen_it_at_=(@)hotmail.com> skrev i en
 > meddelelse news:45079858$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 >> Ja, mon ikke det er fordi, at TDC har fået travlt med at udrulle deres egne
 >> 20 Mbs linier, og derfor ikke overholder aftalerne?
 >
 > TDC har i følge rammeaftalerne 6 uger mener jeg det er, sjovt nok tager
 > det _altid_ 6 uger når der skal leveres.
 >
 > Bestiller men derimod hos TDC kan det faktisk gøres på under en uge.
 
 Hvilken overraskelse... :p
 
 --
 "Mystical references to "society" and its programs to "help" may warm
 the hearts of the gullible but what it really means is putting more
 power in the hands of bureaucrats." - Thomas Sowell
 
 
 
 |  |  | 
  Mogens (12-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens
 | 
 Dato :  12-09-06 14:41
 | 
 |  | 
 "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> skrev i en meddelelse
 news:4505bc86$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 >
 En ting har de ret i, og det er at de er fulde af løgn.
 
 MN
 
 
 
 
 |  |  | 
  Asbjorn Hojmark (12-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Asbjorn Hojmark
 | 
 Dato :  12-09-06 18:23
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 11 Sep 2006 21:44:15 +0200, "Kristian Jakobsen"
 <bif4ever@superliga.dk> wrote:
 > Subject: NU dækker fullrate 30% af danmark    > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 Ja, "Fullrate dækker hele Storkøbenhavn", skriver de også.
 Men det gør de (heller) ikke.
 -A
 -- 
http://www.hojmark.org/ |  |  | 
  Peter Bjørn Perlsø (30-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Bjørn Perlsø
 | 
 Dato :  30-09-06 17:02
 | 
 |  | On 2006-09-11 21:44:15 +0200, "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> said:
 
 > Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
 >
 > Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
 > gratis, så hellere prøve noget nyt...
 
 30% af DK's geografiske areal, eller 30% af DK's befolkning?
 
 --
 "Mystical references to "society" and its programs to "help" may warm
 the hearts of the gullible but what it really means is putting more
 power in the hands of bureaucrats." - Thomas Sowell
 
 
 
 |  |  | 
  Asbjorn Hojmark (01-10-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Asbjorn Hojmark
 | 
 Dato :  01-10-06 10:17
 | 
 |  | On Sat, 30 Sep 2006 18:02:11 +0200, Peter Bjørn Perlsø
 <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> wrote:
 
 > 30% af DK's geografiske areal, eller 30% af DK's befolkning?
 
 Det sidste. Men det gør de som sagt ikke (endnu).
 
 -A
 
 
 |  |  | 
 |  |