chokoladekage
Fra : mig28

Dato : 12-10-06 16:25

Jeg er kommet i tanke om en opskrift, jeg engang havde på en
chokoladekage, der var knap så fedende som de fleste andre af sin art.
Jeg mener, at det var Anne Larsens opskrift, og jeg mener at den gik
under navnet :"chokoladekagen, du blir afhængig af".Har ledt i skuffer
og skabe og på google uden held. Er der nogen, der ligger inde med noget
i den retning ?
Vh LJ

Fra : ck

Dato : 13-10-06 06:05

> Jeg er kommet i tanke om en opskrift, jeg engang havde på en
> chokoladekage, der var knap så fedende som de fleste andre af sin art.

Denne ng er en slankegruppe, så hvordan kan du få dig til at spørge om en
opskrift til en fedende kage

CK

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-10-06 19:31

ck skrev den 13-10-2006 07:05:

> Denne ng er en slankegruppe, så hvordan kan du få dig til at spørge om en
> opskrift til en fedende kage

Fedende er - i princippet - vel kun et spørgsmål om mængde

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jesper

Dato : 13-10-06 22:42

On Fri, 13 Oct 2006 20:31:12 +0200, Carsten Riis wrote:

> Fedende er - i princippet - vel kun et spørgsmål om mængde

Ikke nødvendigvis. Jeg har en meget klar mistanke om, at der er visse
velsmagende substanser som man bare behøver at kigge på for at ryge et
par kilo i vejret...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 07:53

Carsten Riis wrote:
> Fedende er - i princippet - vel kun et spørgsmål om mængde

"chokoladekagen, du blir afhængig af", lyder umidbart som noget der
godt kunne være et problem :)

Ølkage kan anbefales,
500g mel
500g sukker
en øl,
lidt krydderier (kanel, ingefær, nelliker)
og man kan sgu nok også slippe afsted med at putte chokolade i..

Smager godt, feder af h' til, men alting med måde, og så går det jo
nok.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : gusse.net

Dato : 16-10-06 15:03

mener der er en på www.slanke-siden.dk