kronprinsen
Fra : helena

Dato : 11-10-06 09:00

Har lige hørt i et debatprogram Ian Holm (Dk´ s representant i den
olympiske komité), at der simpelthen ikke var andre end kronprinsen som var
egnede til posten!!

Tak for kaffe siger jeg bare: hvem er han selv ? og hvordan er han kommet
ind i den olympiske komite ?

Helena

Fra : michael

Dato : 11-10-06 21:42

Nu hedder han faktisk Kai Holm og er udover at være medlem af IOC også
formand for Danmarks Idrætsforbund.

/michael

Fra : helena

Dato : 12-10-06 01:07

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nu hedder han faktisk Kai Holm og er udover at være medlem af IOC også
> formand for Danmarks Idrætsforbund.

Javel ja, og ingen mindre end kronprinsen er i stand til at erstatte ham.
Ifølge KH himself i udsendelsen.

Helena

Fra : Kim Nguyen

Dato : 29-10-06 13:14

helena skrev:
> "michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Javel ja, og ingen mindre end kronprinsen er i stand til at erstatte ham.
> Ifølge KH himself i udsendelsen.
>
> Helena

Det er uhørt simpelthen...