Risiko villig
Fra : Steen Johansen

Dato : 11-10-06 00:56

Hvad gør man med 50000Kr som er yderst risiko villige i aktiemarkedet`?
Frithiof Andreas Jensen anbefalede mig for et år siden at købe Enerplus
Resources Fund (ERF) og den er steget 12% siden + afkast på 1700kr

MvH Steen

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-10-06 00:58

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Frithiof Andreas Jensen anbefalede mig for et år siden at købe Enerplus
> Resources Fund (ERF) og den er steget 12% siden + afkast på 1700kr

Sludder med mig den er steget næsten 20%
MvH Steen

Fra : Joakim

Dato : 11-10-06 10:31

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Sludder med mig den er steget næsten 20%
> MvH Steen

/Yderst/ risikovillig? Så er optioner svaret på dine bønner.

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-01-07 12:59

> [...]
> Frithiof Andreas Jensen anbefalede mig for et år siden at købe Enerplus
> Resources Fund (ERF) og den er steget 12% siden + afkast på 1700kr

Nu er jeg ikke så vild med Frithiof Andreas Jensen gode råd Jeg har mistet
4700 kr
MvH Steen
Hvor der handles spilles der, gør det ikke det så bliver der handlet for
lidt

Fra : Andy

Dato : 28-01-07 05:05

> Nu er jeg ikke så vild med Frithiof Andreas Jensen gode råd Jeg har mistet
> 4700 kr

Det er da ikke hans skyld, du kunne jo blot lade være med at følge hans råd.

Andy