Skærme
Fijala 3554
Svingarm med højdejustering - til vægmonte~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-10-06 19:31

Hej gruppe...

Mon der er nogen der har et godt link til <subj> - og meget gerne med
pris...

Jeg har været forbi bl.a. Zitech og Midtdata - De har mange beslag, bare
ikke lige det jeg søger (alt for få justeringsmuligheder)...

<mlr>

Fra : Peter T.

Dato : 11-10-06 08:54

Michael Rasmussen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg har været forbi bl.a. Zitech og Midtdata - De har mange beslag, bare
> ikke lige det jeg søger (alt for få justeringsmuligheder)...

Fona har sandsynligvis det du søger efter. Men beslaget er ikke helt
billigt svjh.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : Inge

Dato : 12-10-06 18:55

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har været forbi bl.a. Zitech og Midtdata - De har mange beslag, bare
> ikke lige det jeg søger (alt for få justeringsmuligheder)...

Proconsult.dk har nogen.

mvh
Inge