Skærme
Fijala 3554
Hjælp til indkøb af 17" TFT til max 1400,-~
Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-10-06 13:25

Hej

Jeg har kikket rundt for at finde den rette skærm til tekst og lidt tjat på
nettet, det er datteren der vil opgradere fra CTR (skrummel).
Der er et hav af modeller, men nok kun få der er et godt tilbud

Prisen bør være 12-1400,-kr.

Er der nogle forslag, på forhånd tak!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Erik W.

Dato : 12-10-06 10:32

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> [...]
> på nettet, det er datteren der vil opgradere fra CTR (skrummel).
> Der er et hav af modeller, men nok kun få der er et godt tilbud

Hej Leif

Der er egentligt ikke så meget at rafle om i den prisklasse/skærmstørrelse.
Det er TN paneler hele bundtet og det er også fint nok til det behov du
skitserer. Du kan frit lade hende vælge efter udseendet eller hvilket
varemærke hun synes er sejest.

> Er der nogle forslag, på forhånd tak!

Jamen enten skal farmand tage på hyggetur rundt i midtbyen og storcentrene
efter en sej skærm. Sørg for at sikre jer 14 dages retur-ret hvis der er
generende pixelfejl på skærmen.

Eller også skal I bare sætte jer ved computeren og beslutte om det skal være
en af dem her.

http://kortlink.dk/edbpriser/33yk

Jeg ville nok vælge Sony'en eller Phillips'en men du kan trygt lade din
datter vælge, der vil ikke være de store forskelle på billedkvalitet.

Mvh Erik W.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-10-06 08:16

"Erik W." <Erik.W@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville nok vælge Sony'en eller Phillips'en men du kan trygt lade din
> datter vælge, der vil ikke være de store forskelle på billedkvalitet.

Hej Erik

Jeg havde bestilt en Sony, men den kunne ikke leveres (eller de ville ikke
sælge) den til prisen som de havde på edbpriser.
Så det blev en Acer, så må vi jo se om den duer

Alligevel tak!