Udskiftning af RAID disk
Fra : Bomme

Dato : 09-10-06 10:23

Hej,

Jeg har et par diske i et Adaptec hardware RAID der er "gået døde". Jeg er
kommet så langt som til, at finde ud af hvordan de skal skiftes.

Spørgsmålet er bare: Skal de "nye" diske der sættes i være formatterede,
eller kan der være data på (der så naturligvis bliver slettet).

Venligst

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 14:32

"Bomme" <bomme@johndoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørgsmålet er bare: Skal de "nye" diske der sættes i være formatterede,
> eller kan der være data på (der så naturligvis bliver slettet).

De skal i samme sted, hvor den "gamle" sad. (det er lige meget om de er
formateret eller ej).
Husk de skal have samme ID, hvis det er SCSI diske.

/Robert