Gug og Nøvling folkeskole
Fra : Heidi

Dato : 08-10-06 07:45

Godmorgen Gruppe

Jeg kunne godt bruge lidt erfaring vedr. Gug skole og Nøvling skole.
Er der nogen der har kendskab til disse 2.. godt som skidt??

Hilsen Heidi

Fra : Kim2000

Dato : 08-10-06 14:35

"Heidi" <heidi@nogo.dk> skrev i en meddelelse
> Godmorgen Gruppe
>
> Jeg kunne godt bruge lidt erfaring vedr. Gug skole og Nøvling skole.
> Er der nogen der har kendskab til disse 2.. godt som skidt??

Søg på navne i google, så har du oplysninger om skolerne, inden du melder
dit barn ind i en af de to skoler kunne du jo prøve at tage kontakt til
nogle fra bestyrelsen og finde frem til hvilken skoles pædaogik der passer
til dig og dit barn, men det er altså ikke helt nemt at finde ud af hvilken
skole der er god (i forhold til dit barn). Hvis der er 150 elever på skolen
og de 148 elvers forældre er tilfredse, så kan du være helt sikker på at det
er de 2 utilfredse der nok skal råbe højt.
mvh
Kim