P. Dinnesen 1961
Fra : Karoline & Flemming

Dato : 29-09-06 21:39

Hej gruppe.

Har postet et billede i dk.binaer.kultur

Kender nogen noget til maleren, hjemsted popularitet o.s.v.

Billedet er et arvestykke, men er det noget værd?

Med venlig hilsen

R.K.J.

Fra : habina

Dato : 29-09-06 22:40

R.K.J skrev;

Hej gruppe.

Har postet et billede i dk.binaer.kultur

Ja undskyld min uvidenhed, men jeg har forsøgt at finde dk.binaer.kultur,
men 'systemet' siger, at det ikke kan finde dk.binaer.kultur. Hvor
frustrerende er det? Er der mon noget jeg gør forkert? Jeg går ind i
søgeruden; Vis nyhedsgrupper som indeholder...men den siger bare at der ikke
findes en sådan gruppe! MEN vi ved jo allesammen, at DET GØR DER. Så hvorfor
kan jeg ikke finde derind?
Undskyld min uvidenhed på dette område! (jeg er ellers klog nok på 'en del
andre'

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-09-06 08:44

habina skrev:
> [...]

> Ja undskyld min uvidenhed, men jeg har forsøgt at finde
> dk.binaer.kultur, men 'systemet' siger, at det ikke kan finde

Jeg kan se at du, som jeg, bruger TDC.
Så er det nemt. Du skal bare hente gruppen ind i
en af TDC's *binære* servere:

eller

P.s. Hvis disse links ikke virker hos dig, kan du
kopiere dem ind i "> Start > Kør"-linjen.

--
Herluf :·)

Fra : habina

Dato : 02-10-06 10:48

Herluf Holdt skrev;

[...]

Mange tak for hjælpen, begge links virker, men jeg kan kun se 1 indlæg, og
jeg har klikket på 'hent de næste brevhoveder'. Det kan vel ikke passe?Nogen
forslag?

Venlig hilsen igen
Habina

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 02-10-06 11:56

"habina" skrev:
> [...]

> eller

> P.s. Hvis disse links ikke virker hos dig, kan du
> kopiere dem ind i "> Start > Kør"-linjen.

Nu er problemet at der er gået over *to* døgn.
De binære indlæg slettes hurtigt på udbydernes servere,
fordi de fylder meget. Jeg kan heller ikke se billedet mere.

Måske kan vi bede Karoline & Flemming om at sende det
en gang til?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Karoline & Flemming

Dato : 03-10-06 10:09

Hej så er billedet sendt igen. Håber nogen ved noget om maleren.

med venlig hilsen

R:K:J

Fra : habina

Dato : 05-10-06 18:11

P.Dinnesen skrev;

[...]

Hej P.Dinnesen

Ja, som du siger, så kan jeg jo godt se, at indlæggene 'flytter sig' ret så
hurtigt i binære. Jeg kan se, du ikke har nogen svar på din forespørgsel
indtil videre på, om nogen kender maleren af dit maleri. Desværre ved jeg
heller ikke hvem det er, så..., her er mit forslag; har du kigget ind på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.binaer ? Det kan da være det gav
pote, hvem ved?

Venlig hilsen igen
Habina