Akvariebutikker
Fra : Chris

Dato : 26-09-06 15:12

Hey group

Hvad er folks holdning egentlig, omkring det at kommentere akvariebutikker
negativt som positivt herinde?

Mvh Christian

Fra : Ole Vandborg

Dato : 26-09-06 18:42

Tja, så længe tonen holdes sober og evt. positiv/negativ kommentar
efterfølges af saglig begrundelse, så ser jeg intet problem i det.

/Ole

Fra : Bainz

Dato : 26-09-06 21:57

Ja det er ikke let med alle de forhandler nogen er gode og andre er bare
penge griske.

Fra : Peter

Dato : 29-09-06 19:51

Jamen så vil jeg da starte med at komme med ros til en fiskebutik
Dette skal selvfølgelig ikke tages som reklame...

"Slangehuset" i Næstved, genial service og go'e fisk...
Købte et 126 L akvarie, og fik det leveret og stillet op i hjemmet
Vi har ikke på noget tidspunkt følt at de solgte fisk til os bare for at
tjene penge,
og man kan altid spørge "dumt" om noget

M.v.h.
fambirke

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 21:53

"Peter" <jens_sen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Slangehuset" i Næstved, genial service og go'e fisk...
> Købte et 126 L akvarie, og fik det leveret og stillet op i hjemmet

I KBH har jeg prøvet mange de forskelige men nu er jeg fast kunde hos
www.akvarieudstyr.dk på Amager
Ikke kun på grund af deres ekspertise, men også det udstyr og fisk de har.

Mange hilsner
Tomasz

Fra : Elmer Fjort

Dato : 15-10-06 21:58

"TB" <tomasz_##¤%&_dbmail..dk> skrev i en meddelelse

> I KBH har jeg prøvet mange de forskelige men nu er jeg fast kunde hos
> www.akvarieudstyr.dk på Amager
> Ikke kun på grund af deres ekspertise, men også det udstyr og fisk de har.

Er du ansat der?? Der er vist ikke mange steder de er mere inkompetente
end der.
Varer bliver bestilt- efter deres udsagn - men kommer aldrig.
Akvarier med en -efter deres udsagn- leveringstid på 3 uger, kommer
efter 2 -2½ måned.
Deres udvalg i fisk er også noget sparsom, men de har et stort udvalg i
planter og ikke mndst i udstyr.

Elmer

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 23:04

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
> Er du ansat der?? Der er vist ikke mange steder de er mere inkompetente
> end der.

Det er ikke min oplevelse. Jeg kan søge job der, det kan være du skifter
mening
I forhold til ændre steder deres inkometense er til at live med, dog har jeg
aldrig haft vrovl med dem.

> [...]
> efter 2 -2½ måned.
> Deres udvalg i fisk er også noget sparsom,men de har et stort udvalg i

Afhænge af forventninger og hvad du sammenligner med, delvis giver jeg dig
ret.

Hvad anbefalder du selv?

Mange hilsner
Tomasz

Fra : Elmer Fjort

Dato : 16-10-06 06:56

> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er ikke min oplevelse. Jeg kan søge job der, det kan være du skifter
> mening

Hvorfor skulle jeg ændre menig?? Er det fordi mener at din viden kan rette
op deres mangler??
Det i sig selv er nok til ikke gøre det. Store egoer, er ikke lige mig!

Kommer helt an på hvad du skal have.

Elmer

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-06 18:46

> [...]

> rette op deres mangler??
> Det i sig selv er nok til ikke gøre det. Store egoer, er ikke lige mig!

Det vil være svært at måle sig med din
Og det var kun for sjov (begge gange)

> Kommer helt an på hvad du skal have.

Jeg skal have en fiskestang til mine discus

Så del det i kategorier og anbefal noget. For mig vil det være fint med
Service
Rådgivning
Fisk (du må gerne dele dem i de forskellige slags)
Udstyr
Grønsager, jeg mener planter
Du må gerne dele kategorier eller komme med flere, måske også ydelser i
forhold til prisen

Mange hilsner
Tomasz

Fra : Elmer Fjort

Dato : 16-10-06 20:13

> [...]
> Udstyr
> Grønsager, jeg mener planter
> Du må gerne dele kategorier eller komme med flere, måske også ydelser i

Hvis en butik skal fremhæves, så må det være Planteimporten.
Butikken har set langt bedre dage, men deres udvalg i fisk er formentligt
langt det bedste i byen
priserne er også de blandt de laveste. Planterne er heller ikke at kimse
ad, ej heller priserne.
Deres udvalg dækker de flestes behov, selv om det kunne være større.

Medarbejderne har enten arbejdet der i en evighed eller er stort set
vokset op i butikken.
Deres viden er enorm. Og der er ikke noget smart-ass over nogen dernede.

Elmer

Fra : jan martin

Dato : 26-10-06 23:49

"Chris" <chr-and@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hey group
>
> Hvad er folks holdning egentlig, omkring det at kommentere akvariebutikker
> negativt som positivt herinde?
>
> Mvh Christian

Så længe kritikken er underbygget og sproget ellers er sobert er der vel
ingen grund til ikke at kunne fremkomme med gode og mindre gode oplevelser.