Takkekort
Fra : Tina

Dato : 26-09-06 08:03

Jeg har søgt på google for at finde en skabelon, således at jeg selv kan
indsætte noget tekst. Men jeg har bare ikke fundet noget. Og jeg er ikke
nogen ørn til at kreere noget selv. Kan I hjælpe med et link ? Mvh Tina

Fra : Camilla

Dato : 26-09-06 10:12

Du kan prøve at kigge på skabelonerne på Office Online -
http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT011211001030.aspx

Ovenstående link er til lykønskningskort, måske er der noget, du kan bruge.
Du skal dog lige være opmærksom på, at nogle kun kan åbnes i Word 2000 eller
nyere.

/Camilla

Fra : Mor Karen

Dato : 27-09-06 07:11

Camilla skrev:
> [...]
> Du skal dog lige være opmærksom på, at nogle kun kan åbnes i Word 2000 eller

Hej
Hvis du har programmet "puplicer" på din maskine kan du der finde masser
af kort også takkekort.

vh karen

Fra : Mor Karen

Dato : 27-09-06 07:12

Camilla skrev:
> [...]
> Du skal dog lige være opmærksom på, at nogle kun kan åbnes i Word 2000 eller

undskyld fik stavet forkert.
PUBLISHER hedder programmet.

karen

Fra : Tina

Dato : 27-09-06 22:39

> PUBLISHER hedder programmet.

ØV - det har jeg bare ikke......

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-06 12:29

Tina <Tina-news@ofir.dk> wrote:

> ØV - det har jeg bare ikke......

Microsoft Publisher er et program man skal købe særskilt, det er ikke
includeret i Officepakken. DeT er som de andre Microsoft programmer
ikke særlig billigt. Jeg har set programmet på Edb-priser til godt
1.400,- kr.

Jeg er vældig glad for den Publisher jeg har, og man kan lave en masse
dejlige ting med programmet, det kræver bare noget øvelse først.

Jeg fandt lige et link til en side med downloads. Prøv at scrolle ned
midt på siden, hvor der (også på dansk) står, hvordan du kan lave
festlige indbydelser, kort o.s.v. Jeg er lige ved at tro at programmet
er gratis.

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?op=&cid=64

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Tina

Dato : 28-09-06 13:38

> [...]
> indbydelser, kort o.s.v. Jeg er lige ved at tro at programmet er gratis.

Hej Tove. Jeg kan bare ikke få dette til at virke... Jeg kan godt finde det,
du henviser til, men når jeg vil downloade, så popper en ny side op, og den
"låser". Og så må jeg bruge Luk i bundlinien for at få siden væk. Og derved
forsvinder den henvisende side osse.... Øv igen. Mvh Tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-06 14:27

Tina <Tina-news@ofir.dk> wrote:

> [...]
> ny side op, og den "låser". Og så må jeg bruge Luk i bundlinien for
> at få siden væk. Og derved forsvinder den henvisende side osse....

Det var synd Tina. Jeg prøver lidt senere, om jeg kan finde andre
sider. Du er da rendt ind i problemer så det forslår, men der må kunne
findes en løsning :) Jeg kunne måske også selv prøve, jeg har godt nok
ikke brug for flere programmer med kort etc. Jeg har også et program
der hedder "Create a Card". Det er så en piratversion tys-tys. Jeg har
haft det i del år nu. Jeg prøver at se, hvad vi kan gøre ved det.

Venlig hilsen

Tove :)

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-06 14:44

Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

Det er godt nok et møglink jeg sendte dig. Det gør det samme her når
jeg prøver at downloade, så det er altså omsonst at prøve. Jeg vender
tilbage senere.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 28-09-06 20:09

Tina skrev:

[Klip]

Publisher er jo et betalingsprogram fra Microsoft. Men der findes
jo et gratis program - Serif Page plus - som kan mindst lige så
meget som Publisher. Programmet er ikke det sidst nye, men Serif
giver dig altså det gratis, da de så håber, du vil købe den sidste
nye version. Det behøver du nu ikke, for du har jo et fremragende
program

Har du lyst til at gå ombord i et fantastisk program, der kan lave
præcis hvad du har lyst til, kan du downloade det her:
http://www.freeserifsoftware.com/default.asp

Ved at klikke ud for PagePlus SE - Desktop Publishing, på knappen
'Download Now', kommer du ind på en side, hvor du klikker på
'Continue Free Download'. På den side du nu kommer ind på, klikker
du på knappen 'Start the download of PagePlus SE!' Så kommer der
endelig gang i download at det fine program.

Jeg skal gøre dig opmærksom på, at det skal registreres, for at det
virker.

--
Venlig hilsen
Svend Erik