Danionics !!
Fra : Poul-Erik Nielsen

Dato : 25-09-06 21:19

Hej

Hvorfor er den gået fra ca. 2kr. til ca. 30 kr. på et ½ år

mvh
poul-e

Fra : Leonard

Dato : 26-09-06 07:50

"Poul-Erik Nielsen" <passerikke@stofanet.dk> wrote:

>Hvorfor er den gået fra ca. 2kr. til ca. 30 kr. på et ½ år

Fordi jeg ikke har købt nogen af dem

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 26-09-06 08:49

"Poul-Erik Nielsen" <passerikke@stofanet.dk> wrote in news:451839aa$0$4165
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Hvorfor er den gået fra ca. 2kr. til ca. 30 kr. på et ½ år

Fordi deres batteriteknologi er blevet "opdaget" af en stor kunde.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-09-06 16:55

"Poul-Erik Nielsen" <passerikke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvorfor er den gået fra ca. 2kr. til ca. 30 kr. på et ½ år
>
> mvh
> poul-e

Hvorfor kunne Vestas gå i frit fald i sommers, i dag er Vestas guldrandet
papir. Objektivt set er købet det samme. Jeg mener enhver der læser aviser
må jo kunne regne ud at Vindmøller hører sammen med fremtiden, en fremtid
hvor der ikke er olie mere. Alligevel faldt aktien så det ville noget. Er
der noget jeg har overset eller er aktionærer hysteriske kællinger uden
logisk sans.

Poul