ACDSee til AutoCAD-tegninger
Fra : Bjørn Hansen

Dato : 25-09-06 10:18

Hej gruppe!

Jeg sidder her og roder rundt med nogle gamle tegninger til AutoCad, og
selvom tegningsnavnet både består af et nummer og en navn, så er det ikke
altid lige let at finde rundt i alle tegningerne. Derfor tænkte jeg at det
kunne være fint hvis man kunne få en slags ACDSee til AutoCAD hvor man kunne
se alle tegningerne som thumbnails, og derved danne sig et hurtigt overblik.
Derfor er mit spørgsmål: Findes der noget der minder herom, eller er der et
alternativ?

Det skal nævnes at vi bruger en halvgammel AutoCAD LT 97, da vi ellers er
gået over til 3D-modellering.

Bjørn Hansen
B.Sc.Mech.Eng.

Fra : Leif

Dato : 25-09-06 17:51

"Bjørn Hansen" <bjhansen@no.spammers.allowed.email.dk> wrote in message
> [...]
> alternativ?
>
> Det skal nævnes at vi bruger en halvgammel AutoCAD LT 97, da vi ellers er

Prøv at se her:
http://www.infograph.com/products/dwgviewer/DWGdownload1.asp

/Leif

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 02-10-06 08:30

> Prøv at se her:
> http://www.infograph.com/products/dwgviewer/DWGdownload1.asp

Tak for svaret - det skal lige undersøges nærmere. Det ser rigtig smart ud.

Bjørn

Fra : Patrick

Dato : 27-09-06 18:53

Hej Bjørn

Autodesk har selv 2 gratis produkter DWG TrueView og DWG TrueConvert der kan
henter fra
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?id=6703438&siteID=123112&DCMP=ILC-DWG-PUV

Umiddelbart er det DWG TrueView du skal have fat i for at kunne se og printe
DWG filer.

Med venlig hilsen
Patrick de Stobbeleir

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 02-10-06 08:17

> [...]
>
> Umiddelbart er det DWG TrueView du skal have fat i for at kunne se og

Tak for foreslaget. -Oplagt løsning som jeg ikke har set før.

Mit problem er bare at programmet kræver .net 2.0, og så snart jeg
installerer det får jeg problemer med min netadgang. Jeg har haft problemet
før, og jeg ved ikke hvordan man løser det ud over at afinstallere .net 2.0
igen :-/

Bjørn

Fra : .Kody

Dato : 29-09-06 08:24

Hejsa

Jeg ved ikke i hvilken version det blev mulig, men i stifinder kan man vælge
"Store ikoner", så får du thumbnails af alle dine tegninger.

..Kody

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 02-10-06 08:13

> Jeg ved ikke i hvilken version det blev mulig, men i stifinder kan man
> vælge
> "Store ikoner", så får du thumbnails af alle dine tegninger.

Det ved jeg heller ikke, men det er efter version LT 97 tilsyneladende

Bjørn