Kan i huske min mother fucker tank
Fra : Martin Bak

Dato : 24-09-06 23:58

Nu starter legen. Jeg har endnu ikke haft hverken vand eller fisk i min 830
l. tank. Men i mellemtiden er jeg blevet gift og er flyttet, og nu står
skrumlet og troner i stuen, så enhver der har en kone kan forestille sig at
der snarest skal ske noget.

Min plan er fortsat: At sikre samlingerne bag baggrunden med alfix
vådrumssikringstape. og at lime baggrunden fast med PU lim, hvorefter den
får mange gange hvid fugemasse indfarvet med oxydpulver.

Pumpen skal køre via en sump (160 l. ) som står i et tilstødende rum. Det
skulle gerne eliminere pumpestøj i stuen.

Befolkningen skal primært være ciklider, -men det kommer vi til. Nu skal der
først lige vand i baljen ;)

--
Martin
www.martinbak.dk/