knald eller fald investering !!??
Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 15:23

http://www.insiderviden.dk/

hvad er jeres mening ??
p.s tradersclub er det, igen

hilsen Robert

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-09-06 16:09

Den 21-09-06 16.22 skrev Bob (-: følgende:
> http://www.insiderviden.dk/
>
> hvad er jeres mening ??

At enten er du usædvanlig naiv, eller også er du direkte dum. Både med
hensyn til projektet og med hensyn til, hvad du vil få af reaktioner her
i gruppen.

Den tredje mulighed er, at du slet ikke hedder Robert, men derimod
Henrik Bruhn - hvilket vil betyde, at du er endnu dummere end antydet
ovenfor, og at du lider af en total mangel på moral.

Undskyld det personlige angreb, men helt ærligt...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 18:27

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

TAK for det ...... Det er da dejligt at man kan blive svinet pga af et
spørgsmål, og
det er nu stadig www.tradersclub.dk / http://www.tradersclub.dk/info/ der
står for det så hvad er der lige anonym over det ?????
jeg troede dette var et "forum" hvor man kan stille disse spørgsmål også
selv om det er måske et
naivt spørgsmål . Men ok fint jeg må jo bare lade være med at spørge om
"naive ting" så man ikke
skal svines til , jeg har ikke selv lavet noget invest i dette men spørger
om det er "knald eller fald"
sidste spørgsmå her i gruppen f.eks var også noget om tradersclub og der var
der da en der også havde prøvet det , så fik man jo et synspunkt derfra. Men
han sagde da også at han brugte sin returret ifølge dansk lovgivning og fik
pengene tilbage af tradersclub.dk som du siger er anonym.
Så helt uærligt firma lyder det nu ikke til at være.... MEN
ja ja , jeg gider ikke alt det der mudderkastning så det her er mit sidste
spørgsmål her til denne gruppe .....

Hilsen Robert

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-09-06 19:00

Den 21-09-06 19.27 skrev Bob (-: følgende:

> TAK for det ...... Det er da dejligt at man kan blive svinet pga af et
> spørgsmål

Henrik Bruhns "produkter" har flere gange tidligere været oppe i
gruppen. Jeg kan ikke mindes andre end guffi, der har svaret mere eller
mindre positivt på den slags tråde - som for øvrigt slet ikke hører
hjemme i denne gruppe.

> står for det så hvad er der lige anonym over det ?????

Jeg har ikke skrevet noget med anonym.

> jeg troede dette var et "forum" hvor man kan stille disse spørgsmål også
> selv om det er måske et naivt spørgsmål.

Det kan man også. Men som sagt, hører den slags "produkter" ikke hjemme
her. Jeg må erkende, at jeg reagerede mere skarpt på dit spørgsmål, end
jeg måske burde. Hvis du ikke har set de gamle tråde, har du kun set ét
negativt indlæg om komikerens produkter, og så indlæggene fra guffi.

> jeg har ikke selv lavet noget invest i dette men spørger om det er
> "knald eller fald"

Fald.

> pengene tilbage af tradersclub.dk som du siger er anonym.

Jeg ved ikke, hvor du har det med anonym fra, det er ikke fra mit indlæg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 19:14

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

-----

ok var ikke lige klar over det ikke var denne gruppe , jeg skulle spørge i
Fik nu bare et chok , at det var sådanne svar man fik..
Det med anonym , sorry det var PEJ der skrev det ....

hilsen Robert

Fra : Steffan Axelsen

Dato : 04-10-06 19:26

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:
> [...]

ja jeg synes også det er enormt dejligt!!

>Henrik Bruhns "produkter" har flere
> [...]

Jeg har ikke sagt noget positivt om noget, men synes det er noget pis
at omtale noget man ikke ved en skid om, som f.eks
at påstå noget er pyramide spil. Og at folk så sviner andre til pga.
nogle spørgsmål, det er da dybt latterligt..

Ja, jeg er Guffi som åbenbart ikke høre til her, så til slut vil jeg
da lige sige at jeg har fået mine penge retur (fra
den-hemmelige-metode) Men har ikke tænkt mig at prøve insiderviden, så
dette produkt vil jeg ikke udtale mig om ligesom I
andre gør da jeg ikke ved hvad det er man får for pengene.

Svin mig til lidt mere, så kan vi se om TDC synes om tonen herinde!

Tal dog pænt til hinanden, hvor svært er det?

Fra : Steffan Axelsen

Dato : 04-10-06 19:31

Steffan Axelsen <guffi@Q0J0Hparadis.tdcadsl.dk> (slet Q0J0H)
skrev:
>Kim Ludvigsen

>ja jeg synes også det er enormt dejligt!!

> [...]

Kan godt være spørgsmålet ikke hørte til lige her, men derfor
kan man vel godt tale pænt til hinanden?

Men jeg vil ikke anbefale nogen at prøve insiderviden på trods
af jeg ikke ved hvad det er, men der blev sendt en mail for
noget tid siden om at de havde fået et hav af tilmeldinger, men
siden er der stadigvæk, så enten er et "hav" under 200 eller så
tager han bare alle de penge han kan få fat i.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-10-06 21:25

Den 04-10-06 20.25 skrev Steffan Axelsen (slet Q0J0H) følgende:
> [...]
> at påstå noget er pyramide spil. Og at folk så sviner andre til pga.
> nogle spørgsmål, det er da dybt latterligt..

Man behøver ikke at købe Eifeltårnet af manden nede på hjørnet for at
vide, at der sikkert er lusk med i foretagenet. Henrik Bruhns
foretagener har vist ikke noget med pyramidespil at gøre, det er vist
bare den gode gamle "den kloge narrer den mindre kloge".

Når jeg reagerede skarpt på Bobs spørgsmål, var det dels fordi, vi flere
gange tidligere har haft Henrik Bruhns projekter oppe at vende her i
gruppen, og dels i irritation over, at nogen stadig hopper på den slags
numre. Jeg har allerede undskyldt over for Bob, at jeg nok for lidt vel
hårdt frem, eftersom han måske ikke har læst de gamle indlæg.

Det ændrer dog ikke ved, at jeg mener, man skal være naiv eller dum for
at hoppe på den slags projekter.

> [...]
> dette produkt vil jeg ikke udtale mig om ligesom I
> andre gør da jeg ikke ved hvad det er man får for pengene.

Som nævnt, man behøver ikke købe Eifeltårnet...

> Svin mig til lidt mere, så kan vi se om TDC synes om tonen herinde!

Er der nogen, der har svinet dig til?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Væltepeter: Drukmås, der sandsynligvis hed Peter Vinolentus Bristtofte...

Fra : Steffan Axelsen

Dato : 05-10-06 14:14

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:
> [...]

Måske, men jeg var interesseret I at vide hvad det var, og
desuden har jeg jo fået pengene tilbage, og kan stadig udfører
arbejdet hvis jeg gider. Men 2495,- eller 1795,- som jeg gav for
den hemmelige metode.. Hans priser er langt fra fair. Fandt
samme metode på ebay for 30$ eller sådan noget :)

>Når jeg reagerede skarpt på Bobs
> [...]

Vil ikke kalde mig selv naiv eller dum på trods af jeg forsøgte
mig med den-hemmelige-metode. Metoden er ikke speciel hemmelig,
den bliver bl.a. brugt på ebay, så det virker skam fint nok, gad
bare ikke selv bruge tid på det, da jeg har gang i noget
forretning, så fik pengene tilbage :)

>Som nævnt, man behøver ikke købe
>Eifeltårnet...

>Nej det gør man ikke!

>Er der nogen, der har svinet dig til?

>Ikke direkte, men tonen i et forum skal vel stadigvæk holdes
pæn uanset om man kan li andres spørgsmål eller ej. Og ved godt
du har undskyldt, hvilket også kun er meget fair overfor Bob

Fra : Steffan Axelsen

Dato : 05-10-06 14:17

Steffan Axelsen <guffi@B3UFVparadis.tdcadsl.dk> (slet B3UFV)
skrev:

> [...]
>pæn uanset om man kan li andres spørgsmål eller ej. Og ved godt
>du har undskyldt, hvilket også kun er meget fair overfor Bob

Men skal vi ikke bare slutte her, jeg får det helt dårligt bare
ved at tænke på Henrik bruhn. Alt hans pral med at tjene 250.000
kr om måneden. Ja på at sælge disse produkter. Så kan alle jo!

Fra : PEJ

Dato : 21-09-06 17:44

Naiv, dum, grim, plat og tåbelig - og jeg mener kriminel sindssyg - og
iøvrigt tilslutter jeg mig Kim Ludvigsen`s synspunkter. Men blot et
spørgsmål: Tror du folk sender penge og melder sig til en så anonym plat
annonce?
Hvad havde du tænkt dig?

PEJ

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 18:32

"PEJ" <pejpejpej@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> iøvrigt tilslutter jeg mig Kim Ludvigsen`s synspunkter. Men blot et
> spørgsmål: Tror du folk sender penge og melder sig til en så anonym plat

Det er www.tradersclub.dk / http://www.tradersclub.dk/info der står for det
som jeg også skrev , og der har nu ikke været meget dårlig omtale, om dette
firma..
Men tak for dit "Kloge svar"

Fra : Leonard

Dato : 21-09-06 22:20

"Bob \(-:" <SLETDETTEHERmr.bob@tele2adsl.dk> wrote:

>Det er www.tradersclub.dk / http://www.tradersclub.dk/info der står for det
>som jeg også skrev , og der har nu ikke været meget dårlig omtale, om dette
>firma..

Hvor ved du fra at det er tradersclub?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Bob \(-:

Dato : 22-09-06 18:51

> Hvor ved du fra at det er tradersclub?
>

> --
> med venlig hilsen
> Leonard - http://leonard.dk/
>
> Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

pga , jeg har tilmeldt mig deres gratis nyhedsbrev

fik denne

En sjælden gang imellem sker det at der kommer en mulighed der slår alt med
længder, fordi produktet har den ultimative information og samtidig en meget
lav pris.

Dette er endnu mere en det... dette er en chance som jeg personlig kan
garantere aldrig kommer igen.

Gå derfor straks ind og læs alt om det med det samme, før siden bliver
fjernet igen:

http://www.insiderviden.dk

Med venlig hilsen

Henrik
Traders Club

Du modtager denne e-mail, fordi du har tilmeldt dig Traders Clubs
nyhedsbrev. Hvis du ønsker at ændre dit navn, e-mail adresse eller helt
framelde dig fremtidige e-mails fra os, kan du gøre det her:

hilsen Robert

Fra : Leonard

Dato : 22-09-06 21:32

"Bob \(-:" <SLETDETTEHERmr.bob@tele2adsl.dk> wrote:

>pga , jeg har tilmeldt mig deres gratis nyhedsbrev

Nåeh, for hjemmesiden er totalt anonym. Men der er sikkert nogen der
bider på, det er der altid ...

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : ptr_larsn@yahoo.dk

Dato : 05-10-06 09:46

Jeg synes der er for få facts til en for høj pris der skulle efter
min mening være et prøve eksemplar med bare 1 eller 2 insider
information så man ved hvad man køber.

Hilsen Peter

P.S. Hvis du vil se en rigtig go investering så send en mail.

Fra : Steffan Axelsen

Dato : 05-10-06 14:32

ptr_larsn@yahoo.dk skrev:
>Jeg synes der er for få facts til en for høj pris der skulle
efter
>min mening være et prøve eksemplar med bare 1 eller 2 insider
>information så man ved hvad man køber.

Ja, det ville jo rigtig fint, men sådan er Henrik Bruhn ikke,
selv om det jo ville være det samme som 14 dages returret, det
ville jo faktisk være mindre arbejde for ham med at sende alle
de penge retur, haha!

>Hilsen Peter
>
>P.S. Hvis du vil se en rigtig go investering så send en mail.

Okay, det vil jeg da lige gøre så