Ålborg
Fra : cj

Dato : 14-08-06 21:54

Jeg ser ålborg som en meget attraktiv by med både universitet, natur, liv og
glade dage....Hvordan kan det være at man kan få en rigtig god 2 værelses
lejlighed midt i byen for under 800.000 herovre? Nu kommer jeg selv fra kbh.
og der koster 50 m2 jo op imod 2 mio....

Er ålborg ikke lettere undervurderet iøjeblikket prismæssigt for en
lejlighed og vil byen ikke komme på højder med eksempelvis århus og kbh på
et tidspunkt eller ihvertfald så en attraktiv 2 værelses lejlighed midt i
byen ryger over 1 mio. måske helt op mod 1,4 mio. for gennemsnittet...

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 16-08-06 08:42

hmm... hvor har du set lejligheden til 800.000 kr.? Det lyder IMHO meget
billigt i mine ører hvis den samtidig skal være attraktiv fra starten.

Med hensyn til prisniveauet i Aalborg synes jeg der er tendenser i begge
retninger. Den ene side er den generelle stagnering af realprisen på boliger
der efter min mening er på vej. Sandsynligvis vil dette ikke påvirke de
store byer i ligeså høj grad, da mange familier givetvis vil fravælge
oplandsbyer i takt med faldet i priserne.

Aalborg er samtidig blevet en mere attraktiv by, hvor kulturlivet er blevet
større og mere mangfoldigt. Jf. Centrum Aften har dette også bevirket, at
flere søger mod byen igen.

Samlet set: måske en lille undervurdering men efter min mening ikke så
attraktiv en investering. At boligerne skal nå samme niveau som Århus og
Kbh. virker ligeledes en smule urealistisk

----
Hent en gratis SPAMfighter her.