tjen 4000 kr om dagen
Fra : GK

Dato : 03-07-06 23:04

på nederståense adresse påstår de at man kan tjene 4000 kr om dagen hvilket
jeg med min sunde fornuft IKKE TROR EN SKID PÅ da de bare vil sælge en bog
til 1400 kr .. der må jo være nogle expertet her inde .. hvad er jeres
mening om det de skriver på den side .. aktier er mig bekendt noget man
skal have forstand på for at kunne tjene penge på dem .. den går ikke med
en dum bog ..som de mærkelig nok vil sælge dig før du får fidusen .. PIS OG
PARPIR Tænk at der er nogen der hopper på sådan en gang salgs pladder ..
hvis det kunne lade sig gøre ville jeg ikke flytte mig en tomme fra skærmen
...sådan noget pis kan
få mig til at tænde af .. tror de folk er komplet idioter

ADVARSEL

DU BLIVER SNYDT GODT OG GRUNDIG HVIS DU KØBER NOGET PÅ DEN SIDE

MVH GK
_
http://www.tradesoeasy.com/da/default.php

Fra : Michael

Dato : 04-07-06 07:22

"GK" <GK@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>

> ADVARSEL
>
> DU BLIVER SNYDT GODT OG GRUNDIG HVIS DU KØBER NOGET PÅ DEN SIDE

Tja, hvis han kan sælge 3 bøger om dagen, er fortjenesten på 4000 kr. jo
hjemme....

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-07-06 21:17

Michael skrev:

> Tja, hvis han kan sælge 3 bøger om dagen, er fortjenesten på 4000 kr. jo
> hjemme....

Sjovt nok var det også netop min tanke

Fra : GK

Dato : 04-07-06 21:15

> Tja, hvis han kan sælge 3 bøger om dagen, er fortjenesten på 4000 kr. jo
> hjemme....

lad os nu antage at det kunne lade sig gøre at tjene 4000 kr om dagen ,,
det er 4000 * 365 =1460000 det er 1,5 millioner rundt regnet .. og lige
bag døren står så danmarks største TYVEKNÆGT parat til at stjæle
60 - 70% af pengene .. (ved ikke om det er 60% .eller hvad det er ) men
skattefar kan jo tillade sig alt .
Det jeg tænker på er at der jo skal betales skat af det man tjener og så er
der jo tusinde skatteregler som man nærmest skal være professor i SKAT for
at kunne finde ud af ..det er jo ikke bare lige at købe en bog
til den nette sum af 1400 kr der er jo en der skal tabe for en anden kan
vinde og så kan man jo gætte på hvem der bliver taberne..

mvh gk

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 05-07-06 06:54

"GK" <GK@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg tænker på er at der jo skal betales skat af det man tjener

Words of Power: Channel Islands, Limited Company!

Fra : Leonard

Dato : 05-07-06 08:14

"GK" <GK@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>bag døren står så danmarks største TYVEKNÆGT parat til at stjæle
>60 - 70% af pengene .. (ved ikke om det er 60% .eller hvad det er ) men

Hvad har det at betale skat overhovedet at gøre med om du kan tjene
penge på at sælge en bog?
Hvis du tjener 1,5 mill på at sælge en bog, så skal du selvfølgelig
betale skat (ca. 50%) og har således 750.000 kr tilbage til at leve
for og bruge af eller spare op eller hvad du nu har lyst til med dine
egne penge. Nøjagtig på samme vilkår som alle andre, der tjener penge
her i landet fx kassedamen, der tjener 150.000 kr om året, har også
kun ca. 75.000 kr tilbage efter skat.

Jo, jeg ved godt at der er noget der hedder topskat, men det er altså
kun af toppen og når man tjener så mange penge, så har man normalt
også et forbrugsmønster, der giver nogle fradrag, så resultatet bliver
oftest at man betaler ca. 50% i skat.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : GK

Dato : 05-07-06 16:30

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kun af toppen og når man tjener så mange penge, så har man normalt
> også et forbrugsmønster, der giver nogle fradrag, så resultatet bliver

nu er det ikke salget af bogen .. men det man bliver lovet at man kan tjene
ved at følge de gyldne ord i bogen

mvh gk

Fra : Leonard

Dato : 06-07-06 08:46

"GK" <GK@mail.tele.dk> wrote:

>nu er det ikke salget af bogen .. men det man bliver lovet at man kan tjene
>ved at følge de gyldne ord i bogen

Hvad har det at gøre med at betale skat?

Jeg læste den anden dag at Dyremose tjente 71 mill på et eller andet.
Det tal er sikkert også før han har betalt skat ligesom det også er
før skat når min årsindtægt gøres op.

Ligegyldigt hvordan man tjener penge, så skal der betales skat af dem
på en eller anden måde, så dit opkast til debatten er helt malplaceret
IMNSHO

Fra : JD

Dato : 06-07-06 10:24

> nu er det ikke salget af bogen .. men det man bliver lovet at man kan
> tjene
> ved at følge de gyldne ord i bogen

Du er på tynd is her - der er helt sikkert ingen bog der kan garantere en
indtjening på 4.000 kroner og hvis den kunne, hvorfor bruger du den så ikke
selv og dropper salget af bogen? Det giver ingen mening.

Åh, ja forøvrigt så sælger jeg (ikke) selv Harry Potter bøger og de
garantere heeelt sikkert mindst 8.000 kroner om dagen... det kræver
selvfølgelig at du udførligt følger opskriften i bogen samt at du har en
tryllestav som kan forvandle sten til guld.

Jeg har kun ét at sige til sådanne påstande som du kommer med -
plattenslager som slår sig på nogle folks naive tankegang.

Fra : GK

Dato : 07-07-06 21:43

"JD" <jonh@doe.xyz> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har kun ét at sige til sådanne påstande som du kommer med -
> plattenslager som slår sig på nogle folks naive tankegang.

hvorfor læser folk ikke hele tråden .. jeg skrev i første tråd .. og det er
så blevet drejet helt ud af kurs ..
Og jeg sælger IKKE bøger .. og kunne aldrig drømme om at snyde folk så
vandet driver ...

[...]

Tjen penge mens du nyder livet!
Uanset om aktie kurserne stiger eller falder, er der store
fortjenester at hente og ingen grund til at vente!

Det har været et svingende marked på det sidste, med masser af
muligheder for rigtig store fortjenester ved brug af J. Larsens 4
Trin-for-Trin teknik.

En fortjeneste på 312 %!
Hvis du tror at sommeren får aktie og index markedet til at stilne
lidt af... så tro om igen; sidste år havde J. Larsen en fortjeneste, alene i
sommerperioden, på mere end 312 %.
Hvis du overvejer at blive trader så er J. Larsens bog
"Handelssignaler for Rigdom" en uundværlig nødvendighed. Bogen er let
læselig og let forståelig, også for den som aldrig før har beskæftiget sig
med handel på aktie og index markedet eller som ikke har kendskab til
branchen.
Bogen viser dig nøjagtigt hvordan du med mindre end 20 minutters
forberedelse om dagen kan tjene penge på aktiemarkedet, hvad enten kurserne
stiger eller falder.

Teknikken er gennemtestet over en årrække og bruges dagligt, med stor
succes.
Køb bogen allerede i dag og giv dig selv et økonomisk forspring. Med
så lidt som 2.500-3.000 Kr. kan du komme i gang med at tjene din nye formue.

www.tradesoeasy.com

Med venlig hilsen

TradeSoEasy

Copyright © 2003 - 2006 - TradeSoEasy - info@tradesoeasy.com

Fra : JD

Dato : 10-07-06 09:44

> [...]
> er
> så blevet drejet helt ud af kurs ..
> Og jeg sælger IKKE bøger .. og kunne aldrig drømme om at snyde folk så

Ups, my bad. Jeg undskylder meget. Jeg fik læst/opfattet forkert :-/

Fra : Niels

Dato : 05-07-06 16:07

> [...]
> bag døren står så danmarks største TYVEKNÆGT parat til at stjæle
> 60 - 70% af pengene .. (ved ikke om det er 60% .eller hvad det er ) men

Nu er skattefar jo dig og mig. Så når du taler om danmarks største tyveknægt
taler du også om dig selv.
Vi betaler alle skat til den fælles kasse og har gennem folketingsvalg, selv
valgt de folk der forvalter vores fælles kasse.
Så det er underligt du betragter skat som en slags modstander. Skat
regulerer blot forbruget efter regler vi selv har valgt - altså gennem de
forslag vores valgte politikere har fremlagt. Skat gør IKKE noget selv men
følger blot den lov der er blevet pålagt dem af de folkevalgte politikere.
Synes du at skatten er for høj i Danmark kan du jo, som alle andre, stemme
på nogle politikere der har samme mening og holdning. Er der mange nok der
stemmer på disse politikere, så får de regeringmagten og kan dermed
fremsætte et Finanslovforeslag med en skatteopkrævning på f.eks. 10%.

Det har selvfølgelig nogle konsekvenser at sætte skatten ned, men da du jo
er så klog, så kan du jo passende fortælle os andre hvad der skal fjernes af
offenlige ydelser, så statens budget og forbrug hænger sammen.

Skal vi lade folk selv betale for skoler, børnehaver, hospital og fjerne
kontant hjælp og understøttelse samt folkepension ?

Når du kalder Skat for en tyveknægt går jeg ud fra du selv kan gøre det
bedre. Så lad os se hvordan du kan sænke skatten og stadig sørge for et
samfund der er rimeligt at leve i for flertallet !

Fra : GK

Dato : 05-07-06 22:02

"Niels" <niels@humlemand.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedre. Så lad os se hvordan du kan sænke skatten og stadig sørge for et
> samfund der er rimeligt at leve i for flertallet !

det første med skatte far er ironisk ment

[...]

du glemte at læse det her

[...]

godt det jeg mener er at man jo ikke sådan bare lige kan tjene 4000 om dagen
med en bog i hånden .
der følger jo et stort regnskab med til aktie handel .det er jeg ikke sikker
på at menig mand kan håndtere
sådan uden vidrere . der kan jo være flere tusinde poster .. noget er
revisor pligtig o.s.v
hvis man ikke selv kan håndtere et aktie regnskab så må man jo have revisor
til at lave det .. og det koster
det jeg vil frem til er at man skal tænke sig om en extra gang inden man
springer i den slags ..
det kunne give bagslag med økonomiske kadastrofe til følge

mvh gk

mvh gk

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 29-07-06 12:31

"Niels" <niels@humlemand.com> skrev i en meddelelse

> Nu er skattefar jo dig og mig. Så når du taler om danmarks største
> tyveknægt taler du også om dig selv.

.... Hvornår er det nu at "far" lige har gjort noget for mig?

> Vi betaler alle skat til den fælles kasse og har gennem folketingsvalg,
> selv valgt de folk der forvalter vores fælles kasse.

Nej!

> [...]
> stemmer på disse politikere, så får de regeringmagten og kan dermed
> fremsætte et Finanslovforeslag med en skatteopkrævning på f.eks. 10%.

Jah vi stemmer & stemmer - men INTET bliver anderledes. Den "borgerlige"
regering er endda mere socialdemokratisk end Nyrup var det!

> Det har selvfølgelig nogle konsekvenser at sætte skatten ned, men da du jo
> er så klog, så kan du jo passende fortælle os andre hvad der skal fjernes
> af offenlige ydelser, så statens budget og forbrug hænger sammen.

Bare sæt Folketinget på de samme arbejds-, skatte- og pensionsregler som
almindelige lønmodtagere så er jeg sikker på at der kommer masser af
inspiration.

> Skal vi lade folk selv betale for skoler, børnehaver, hospital og fjerne
> kontant hjælp og understøttelse samt folkepension ?

Det er jo det, der sker ude i "samfundet": Amerikanske tilstande med Dansk
Skat! Det værste af begge verdener.

Folkeskolen fungerer ikke, så man skal betale for privatskole; man kan ikke
vente 6 måneder på¨et hospital og samtidigt have arbejde, så skal man have
en "sundhedsforsikring"; Ingen kan leve af Folkepensionen så vi skal selv
spare op; Understøttelsen matcher ikke længere lønnen så vi skal have en
"løn-forsikring". U.S.W.U.S.F.

SAMTIDIGT med at "velfærden" forfalder VOKSER Statens indtægter; Man kunne
jo godt forledes til at mene at jo HØJERE offentlige indtægter, jo RINGERE
bliver servicen.

> Når du kalder Skat for en tyveknægt går jeg ud fra du selv kan gøre det
> bedre. Så lad os se hvordan du kan sænke skatten og stadig sørge for et
> samfund der er rimeligt at leve i for flertallet !

Gør som i Schweitz; Lad *os* stemme om det i stedet for politikerne!! Se
hvordan det falder ud.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-08-06 21:33

> [...]
> til den nette sum af 1400 kr der er jo en der skal tabe for en anden kan
> vinde og så kan man jo gætte på hvem der bliver taberne..

Hehe - har du nogen sinde læst Politiken - de har en spalte på bagsiden der
hedder ATS - prøv at søge arbejde som skribent dér - måske kan du ikke tjene
4000,- (skattefrit?), men du virker virkelig egnet!

/morten

Fra : GK

Dato : 11-08-06 11:01

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tjene
> 4000,- (skattefrit?), men du virker virkelig egnet!

he he
nej hvad står ats lige for

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-08-06 11:33