Geniokrati - den eneste vej til et sundt l~
Fra : Martin Johansen

Dato : 20-09-06 22:50

De mennesker, som har opnået åndelig erkendelse vedr. den Evige Sandhed
bag Mayas slør, er som lysende juveler for alle den materielle verdens
ørkenvandrere. Det tager inkarnation på inkarnation at blive åndeligt
udviklet, og de materielt dualistiske ved ikke hvilke ædle sjæle de
misbilliger, når de håner åndsvidenskaben. De ældgamle vediske
foreskrifter byder, at de åndeligt udviklede skal leve over og adskildt
fra den store pøbel. Hvorfor er verden skruet sådan sammen, at det er dé
som tager fejl i alt, som sidder på den usle monetære magt?

Som hørende til den åndeligt udviklede brahmin kaste, ser jeg ned med
melidenhed på de folk, som kommer i Aldi eller Fakta, hvor jeg handler
ind. Der var en gammel alkoholiker mand. Jeg kiggede på ham og bedte til
Gud, om at han måtte finde vejen til Lyset og væk fra djævelen. Han
havde et gangstativ, og han købte 6 øl. Det var bjørnebryg - en maltøl,
den billigste i Aldi. Han sagde "nå unge mand, får du luftet benene i
den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg bestemt med et
fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

De energier som vores tanker og handlinger afføder, skaber en strøm til
den kollektive bevidsthed. Det er den åndeligt lavtudviklede pøbels
skyld, at mange åndeligt udviklede har svært ved at holde
konsentrationen under yoga/tantrisk meditation. Alt-i-alt gavner det
ingen, at de to befolkningsgrupper lever blandet sammen.

I en ideél verden levede de adskildt, som på Atlantis og Lemurien. Det
atlantenske præsteskab blev desværre grebet af magtens ærgerrighed, og
vækkede Guds vredes ødelæggelse. Problemet var atlantidernes
autoritetstro og den matriarkalske samfundsstruktur. Den Ny tidsalders
børn bliver individualister med ansvarsfølelse. Den 5. stråles lys vil
kun skinne gennem det frie ybermensch.

For at opnå åndelig indsigt, må man dyrke åndelige dicipliner, som
f.eks. yoga/tantra. Ved at vække den sovende kraft i
rod/muldhara-chakrets sovende kundalini-slange, vil denne kraft bevæge
sig op ad sushumna nervebanens fine elektromagnetiske tråd.

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-09-06 23:52

Martin Johansen wrote:
> [...]
> fra den store pøbel. Hvorfor er verden skruet sådan sammen, at det er dé
> som tager fejl i alt, som sidder på den usle monetære magt?

ja, hvorfor det ikke er dig som har alle svarene som har magten er underligt.
Men det spørgsmål kan du vel selv svare på?

> [...]
> den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg bestemt med et
> fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

ja, du virker godt nok flink overfor fremmede.

ok.

Fra : Ulvir

Dato : 21-09-06 01:21

Martin Johansen wrote:

> [...]
> benene i den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg
> bestemt med et fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

Bjørnebryg kan ikke købes i Aldi eller Fakta. Det er ikke en maltøl. Og
absolut ikke den billigste øl, hvor den nu kan købes. I Netto.
Du er utroværdig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-06 21:57

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Bjørnebryg kan ikke købes i Aldi eller Fakta. Det er ikke en maltøl.
> Og absolut ikke den billigste øl, hvor den nu kan købes. I Netto.
> Du er utroværdig.

Ja, manden ved tydeligvis ikke, at stærkeste/billigste Aldi-øl er Danish
Pride, der er en rigtig gammeldags, undergæret skodøl fra Vestfyen, brygget
på især råfrugt. Resten lød ellers ganske fornuftigt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 25-09-06 06:28

> [...]
> Pride, der er en rigtig gammeldags, undergæret skodøl fra Vestfyen,
> brygget på især råfrugt. Resten lød ellers ganske fornuftigt.

Skodøl? Må jeg være fri. En rigtig frisk sommmerøl med gode procenter.

Fra : Martin Johansen

Dato : 25-09-06 19:09

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

>Ja, manden ved tydeligvis ikke, at st?rkeste/billigste Aldi-?l er Danish
>Pride, der er en rigtig gammeldags, underg?ret skod?l fra Vestfyen, brygget
>p? is?r r?frugt.

Jeg ved godt den billigste er krudtugler, når jeg står i Aldi. Den
nazi-øl du nævner, falder heller ikke i min smag.

>Resten l?d ellers ganske fornuftigt.

Det er et friskt pust med lidt opbakning ovenpå alt denne
sekularitets-fanatiker mobben.

Der var endda flere, som kaldte mig bøsse, fordi jeg går i "kjole." Jeg
er ikke bøsse. Desuden lever jeg strengt asketisk og i cølibat, da
tao-tantra intet har med seksuelt begær at gøre - det er ånden, som
arbejder gennem kroppen for at omdanne lavere energi, som i en fin
destillitionsproces.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-06 22:24

"Martin Johansen" <m@j.invalid> wrote in message

> Det er et friskt pust med lidt opbakning ovenpå alt denne
> sekularitets-fanatiker mobben.

Netop. Når man endelig møder gode, rationelle og fornuftige indlæg, må man
bare støtte op. Jeg er din broder i ånden.

> Der var endda flere, som kaldte mig bøsse, fordi jeg går i "kjole."
> Jeg er ikke bøsse.

Homofobe ignoranter. Selvfølgelig er du ikke bøsse, bare fordi, du går i
kjole. Mange mænd går da i kjole, uden de af den grund er bøsser.

Netop. Hvor svært kan det være?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-10-06 00:15

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> tao-tantra intet har med seksuelt begær at gøre - det er ånden, som
> arbejder gennem kroppen for at omdanne lavere energi, som i en fin

Hvad h.... poster du så i gruppen her for ..

/FL

Fra : GB

Dato : 21-09-06 10:17

Martin Johansen <m@j.invalid> wrote in news:4511b76c$0$75028$14726298
@news.sunsite.dk:

> De mennesker, som har opnået åndelig erkendelse vedr. den Evige Sandhed
> bag Mayas slør, er som lysende juveler for alle den materielle verdens

Hold nu kæft, ikke, Jahnu.

GB

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-09-06 10:54

Den 20 Sep 2006 21:49:32 GMT sendte Martin Johansen <m@j.invalid>
følgende røgsignaler:

>De mennesker, som har opnået åndelig erkendelse vedr. den Evige Sandhed

Åge og Bo W. hilser dig velkommen.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Lyrik

Dato : 21-09-06 12:09

> [...]
> De mennesker, som har opnået åndelig erkendelse vedr. den Evige Sandhed
> bag Mayas slør, er som lysende juveler for alle den materielle verdens
++++++++++++++++++++++
Dit indlæg hører ikke hjemme her, men på news:dk.livssyn

Jens

Fra : fribytteren

Dato : 21-09-06 13:21

Martin Johansen skrev:

> [...]
> den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg bestemt med et
> fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

Når du på den måde viser dine følelser (medlidenhed) over for andre
mennesker, forsøger du blot at få gjort dem lige så lille i ånden
som du selv er, således at du kan se dem som ligeværdige. For de
står jo foran dig som store og kraftfulde mennesker, men du vil gerne
have dem ned i din øjenhøjde, hvorfor du helst vil nedgøre dem ved
at tilskrive dem behov for medlidenhed.

> [...]
> konsentrationen under yoga/tantrisk meditation. Alt-i-alt gavner det
> ingen, at de to befolkningsgrupper lever blandet sammen.

At tillægge andre årsagen til dine egne problemer er et forsøg på
at fornægte din egen skyld. At give andre skylden for dine problemer,
er et klart bevis for din egen åndelige lidenhed, som du ikke vil
erkende.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : GB

Dato : 21-09-06 15:07

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> wrote in

> Når du på den måde viser dine følelser (medlidenhed) over for andre

Hold venligst jeres bavl i den relevante gruppe, tak.

GB

Fra : @

Dato : 21-09-06 14:56

On 20 Sep 2006 21:49:32 GMT, Martin Johansen <m@j.invalid> wrote:

<klip>

her hjælper sølvpapir vist ikke

en blyforet hjelm er vist minimum

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 21-09-06 15:07

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:0e65h2lat1743lkrkl0trkanv8q6g9thq6@
4ax.com:

> en blyforet hjelm er vist minimum

Hvad med depleteret uran?

GB

Fra : @

Dato : 21-09-06 16:00

On Thu, 21 Sep 2006 14:07:20 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:0e65h2lat1743lkrkl0trkanv8q6g9thq6@
>4ax.com:

>Hvad med depleteret uran?

bange for at det stof kan være årsagen

ikke løsningen

Fra : GB

Dato : 21-09-06 21:34

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:07a5h2d91hjsklt5erf53gh219lb0lvv7b@
4ax.com:

> bange for at det stof kan være årsagen

Nej, det er ti-tyve gange mere effektivt end bly. Hvis nu penge ikke
spiller nogen rolle.

GB

Fra : @

Dato : 21-09-06 21:43

On Thu, 21 Sep 2006 20:34:14 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:07a5h2d91hjsklt5erf53gh219lb0lvv7b@
>4ax.com:

>Nej, det er ti-tyve gange mere effektivt end bly. Hvis nu penge ikke
>spiller nogen rolle.

det gør de i hvert fald ikke for mig

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 21-09-06 18:24

> [...]

> den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg bestemt med et
> fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

Du behøver ikke at være pinligt berørt over at du går i drag. Vi er skam
ganske tolerante!

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 21-09-06 19:32

> [...]
> Gud, om at han måtte finde vejen til Lyset og væk fra djævelen. Han
> havde et gangstativ, og han købte 6 øl. Det var bjørnebryg - en maltøl,

Vås. Den billigste øl i aldi er Krudtugle fra Vestfyen evt. deres ren
pilsner. Ellers kan Danish Pride anbefales til 4.50 og med en styrke på 8%
kan man både blive beruset og være stolt af sit fædrende ophav samtidigt.

> Han sagde "nå unge mand, får du luftet benene i
> den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg bestemt med et
> fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

Du går i kvindetøj = bøsse.

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 00:40

Martin Johansen wrote:
> [...]
> rod/muldhara-chakrets sovende kundalini-slange, vil denne kraft bevæge
> sig op ad sushumna nervebanens fine elektromagnetiske tråd.

Øhh. Jeg håber, dether er en joke

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 00:43

Martin Johansen wrote:
> [...]
> konsentrationen under yoga/tantrisk meditation. Alt-i-alt gavner det
> ingen, at de to befolkningsgrupper lever blandet sammen.

Det èr samfundets skyld, når jeg ikke kan koncentrere mig om at
slappe af

Så flyt dog op i en bjerghule i bjergene i Tibet. Og husk et
uldtæppe. Og mens du slapper helt af, forbereder de den næste krig...

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-06 00:51

@ wrote:
> On 20 Sep 2006 21:49:32 GMT, Martin Johansen <m@j.invalid> wrote:
>
> <klip>
>
> her hjælper sølvpapir vist ikke
>
> en blyforet hjelm er vist minimum

Rofl

Fra : Char Lee

Dato : 22-09-06 18:40

> [...]
> udviklet, og de materielt dualistiske ved ikke hvilke ædle sjæle de
> misbilliger, når de håner åndsvidenskaben.

Kunsten er vel at kunne bære vidnesbyrd om disse sandheder. Og det er jeg
bange for ikke kan lade sig gøre, hvis du ser ned på andre. Jeg tvivler på,
at Kierkegaard kendte den Evige Sandhed bag Majas slør, men han forstod, at
man må gå folk imøde hvor de er; møde dem på deres præmisser, hvis man vil
hjælpe dem til indsigt. Det kan man ikke ligefrem sige, at du gør... Så hvad
gør du egenlig? Du sviner os vel bare til for ikke at forstå hvad du
forstår. Ikke særligt oplysende.
Så istedet for at fremstå som en oplyst, fremstår du som en tosse med et
meget svagt greb i den virkelige verden. I fald, at du ville ønske at oplyse
os noget mere oprigtigt, læser jeg gerne dit næste indlæg. Men vær sød at
bruge en lidt mere velvalgt gruppe.

> [...]
> fra den store pøbel. Hvorfor er verden skruet sådan sammen, at det er dé
> som tager fejl i alt, som sidder på den usle monetære magt?

Jarvis Cocker har sagt det mere præcist fornyligt: "Cunts are still running
the world".

> Som hørende til den åndeligt udviklede brahmin kaste, ser jeg ned med
> melidenhed på de folk, som kommer i Aldi eller Fakta, hvor jeg handler
> ind.

Ja, de er nogle vildledte stakler. I Netto derimod handler vi alle som vise
konger, og ingen har brug for gangstativer blandt de endeløse rækker af
kærlighed og lys på dåse. Sandheden bag kassedamens slør er, at Netto har en
afslappet holdning til hovedbeklædning.

> [...]
> den flotte kjole." "Det gør jeg aldeles ikke," sagde jeg bestemt med et
> fast ansigtsudtryk, "det er en hinduistisk munkekåbe."

Tjah, fulde folk siger de ting højt, som mange andre nøjes med at mumle for
sig selv. Jeg giver nu ikke meget for sandheden, hvis du aldrig tør grine
lidt ad dig selv.

> [...]
> konsentrationen under yoga/tantrisk meditation. Alt-i-alt gavner det
> ingen, at de to befolkningsgrupper lever blandet sammen.

Bum bum bum... Hvis du en dag får lyst til at læse på noget lidt andet, så
kan jeg anbefale at læse op på, hvad skizofreni er. Ikke at jeg beskylder
dig for at lide af dette, men selve ideen, at "pøpelen" skulle kunne påvirke
jeres bevidsthed, minder lidt om noget i den retning.

> I en ideél verden levede de adskildt, som på Atlantis og Lemurien.

I Tibet ville I helt bogstavligt og empiriskt leve over alle os andre, og I
kunne sikkert indrette jeres eget lukkede samfund hvis I ønskede det. Så
istedet for at pive skulle I da tage at kigge på, hvad jord koster i de
egne. Jeg er ret sikker på, at prisen er overkommelig.

> [...]
> autoritetstro og den matriarkalske samfundsstruktur. Den Ny tidsalders
> børn bliver individualister med ansvarsfølelse. Den 5. stråles lys vil

Har vi ikke allerede prøvet dét en gang?

> [...]
> rod/muldhara-chakrets sovende kundalini-slange, vil denne kraft bevæge
> sig op ad sushumna nervebanens fine elektromagnetiske tråd.

Det lyder alt sammen spændende, men jeg tror der mangler noget.
Konklussionen blev vist klippet af da du sendte beskeden. Er du mon sød at
sende hele indlæget, altså med konklussion, til dk.videnskab.religion?
Glæder mig til at læse det.