Danmark / Norge billigrute
Fra : KalleKnas

Dato : 20-09-06 00:36

Hej gruppe

For et stykke tid siden var der en billigrute mellem Danmark og Norge med
meget billige priser.
Nu kan jeg ikke finde den, men den var helt nede i "coin-offer"

Karsten - Brande

Fra : Bob \(-:

Dato : 20-09-06 15:56

> [...]
> meget billige priser.
> Nu kan jeg ikke finde den, men den var helt nede i "coin-offer"

Hejsa

Måske www.masterferries.com

--
P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________

Fra : Asle Bjerva

Dato : 21-09-06 10:41

KalleKnas wrote:
> Hej gruppe
>
> For et stykke tid siden var der en billigrute mellem Danmark og Norge
> med meget billige priser.
> Nu kan jeg ikke finde den, men den var helt nede i "coin-offer"

Det er nok Kystlink.

http://www.kystlink.no/

AsleB; Oslo

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 15:25

"KalleKnas" <brydsoee@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget billige priser.
> Nu kan jeg ikke finde den, men den var helt nede i "coin-offer"

Det er da billigt
http://www.masterferries.com/index.php?menuid=39&expand=39

Fra : KalleKnas

Dato : 21-09-06 17:12

Tak for svarene, jeg tror, at det er Masterferries.