undervisning i akvarelmaling
Fra : Mr. Mox

Dato : 19-09-06 16:46

Er der nogen der kender nogen links til GRATIS undervisning i
akvarelmaling. Der er masser af skoler, højskoler og undervisende
kunstnere, men jeg søger et sted hvor man kan se eksempler på tekniker
man selv kan studere og prøve sig frem med.

Jeg fandt en gang et sted hvor man blev vist et billede trin for trin,
men kan ikke finde det igen.

Jeg har selvsagt masser af bøger, men er sikker på at der må findes
noget på nettet.

Kan nogen hjælpe Mr. Mox?

På forhånd tak.

Fra : Hjørdis Jensen

Dato : 20-09-06 14:54

Hej !
Prøv at gå ind på www.Tegnebordet.dk, der er en masse links, og sikkert også
noget som du kan bruge.
Venlig hilsen
H.Jensen

Fra : S.Sørensen

Dato : 20-09-06 19:34

> [...]
> kan ikke finde det igen.
>
> Jeg har selvsagt masser af bøger, men er sikker på at der må findes noget

Hvis ikke engelsk skræmmer dig er er google din ven. Søg på Watercolor
Tutorial
Der kom jeg da frem til en del lækre undervisningssider :)

Hilsen
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.