Batteri til Silcon DP20E UPS?
Fra : Peter L.

Dato : 14-09-06 12:59

Jeg troede, at Silcon var blevet overtaget af APC en gang i tidernes morgen?
Jeg har i hvert fald skrevet til APC og spurgt om de kunne hjælpe med
hvilket replacement batteri jeg skal vælge til en sådan, men der er ingen
svar.

Er der nogen der ved hvilket batteri der sidder i den? Det er jo ikke fordi
nettet ligefrem bugner med oplysninger om lige dén UPS?

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-06 14:57

Peter L. wrote:
> Er der nogen der ved hvilket batteri der sidder i den? Det er jo ikke
> fordi nettet ligefrem bugner med oplysninger om lige dén UPS?

hvorfor ikke bare åbne den og se hvad batterier hedder ? og så købe nogle
igennem biltema eller lignende der har den type batt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter L.

Dato : 14-09-06 15:07

> hvorfor ikke bare åbne den og se hvad batterier hedder ? og så købe nogle
> igennem biltema eller lignende der har den type batt.

Jo, det ved jeg godt at jeg kunne, men hvis nogen vidste noget, kunne vi
måske spare en nedlukning. Jeg har lige fået svar fra APC der skriver, at
skiftning af batteri kræver en tekniker - det er vist ikke normal procedure
i forhold til f.eks. APC UPS'.

Fra : Jens Mikkelsen

Dato : 15-09-06 19:17

Kære Peter

Jeg har en lignende model stående DP5E, og har fået APC (det tidligere
SilKon) i Kolding til at levere og skifte batterier. Det var ikke specielt
dyrt (ca 3KKr)

Håber at det kan hjælpe dig.

Mvh Jens

Fra : Peter L.

Dato : 18-09-06 10:40

> Jeg har en lignende model stående DP5E, og har fået APC (det tidligere
> SilKon) i Kolding til at levere og skifte batterier. Det var ikke specielt
> dyrt (ca 3KKr)
>
> Håber at det kan hjælpe dig.

Tak for svar. Er der overhovedet nogen der ved hvor stor en DP20E er? Er det
2000VA?