om at bygge et TV-møbel
Fra : IsFugl

Dato : 12-09-06 15:42

jeg står og skal til og bygge et TV-møbel, har været rundt og kigge og
kan ikke rigtig finde det rette.. da jeg er meget gammeldavs, og skal
have samlet både anlæg + tv i sammen møbel..

har et "gammel davs" CRT fjernsyn (billederør) i 32" wide. hvilket
giver et par af mine problemer, et det er 55cm dybt, hvilket gør det
meget svært at finde noget der kan bruges på market..

så min ide var at lave et møbel selv, her kommer jeg så til det andet
og endlig problem, for at holde prisen nede, ville jeg lave det i MDF
plade, men hvor meget kan sådan en bære? når man har ca 45 cm mellem
stytterne under (som også ville skulle lave i MDF ??

nogen der ved hvor man kan finde sådan oplysninger?

--
steffen

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-06 20:37

du kan bygge det en 22mm eller en 19mm

Fra : IsFugl

Dato : 13-09-06 08:05

On Tue, 12 Sep 2006 21:37:17 +0200, "Lars Borup" <lhf(snabela)os.dk>
wrote:

>du kan bygge det en 22mm eller en 19mm

ok, mange tak.