Intercepte OnClose
Fra : KurtKubic

Dato : 10-09-06 16:04

Hej

Jeg benytter arbejdsmæssigt programmet MapInfo, som har den uheldige side,
at visse vinduer kan lukkes uden advarsel - og herved kan der tabes mange
timers arbejde. Min uheldige side er, at jeg nogle gange kommer til at
trykke på krydset (luk vindue), når jeg f.eks. vil minimere vinduet.

Derfor tænkte jeg, om det er muligt at programmere en lille applikation, som
kan intercepte trykket på krydset og give mig et valg - altså lave en slags
OnClose som i givet fald sender CanClose:=true videre til MapInfo.

Lars