Fisk med posten
Fra : Familien Juul

Dato : 10-09-06 10:24

Har set at der er nogle på nettet der sælger fisk, som de så sender med
posten...

Er det ikke synd?

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 10-09-06 16:20

Hvor har du set dem henne? De enste steder jeg har set bliver de enten
sendt med express så de ankommer samme dag, eller sendt afsted med en xbus.

Det er så vit jeg ved ulovligt at sende levende dyr med alm pakkepost.

Fra : Familien Juul

Dato : 11-09-06 07:25

Bla. på dba.dk

Fra : enrico

Dato : 12-09-06 11:04

On Sun, 10 Sep 2006 11:23:39 +0200, "Familien Juul"
<juul160404@yahoo.dk> wrote:

>Har set at der er nogle på nettet der sælger fisk, som de så sender med
>posten...
>
>Er det ikke synd?

Såvidt jeg ved får dyrehandleren dem også i en lille pose med minimalt
vand og ren ilt sprøjtet i posen.

-enrico

Fra : Danielwj

Dato : 13-09-06 22:32

Akvariebutikkerne får dem så vit jeg ved med luft og ekspress post, og
så er de bedøvet så de bruger minimalt ilt og sviner minimalt. - Men
hæng mig nu ikke op på det.

Juel, kan du ikke give et link til det du har set på dba?