Turbo Delphi
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 07-09-06 17:13

Hvis nogen ikke skulle have set det, så kan man nu downloade en gratis
version af Delphi til enten win32 eller .NET (ikke begge). Se mere her:
http://www.turboexplorer.com/

Eneste begrænsning i forhold til Borland Developer Studio 2006 (den fulde
udgave) er, at man ikke kan installere 3de-parts komponenter og at man kun
kan have én af følgende udgaver installeret: Turbo C++, Turbo C#, Turbo
Delphi eller Turbo Delphi.NET.

Hvis man vælger Turbo Pro (i stedet for Turbo Explorer) forsvinder
begrænsningen mht. 3de parts komponenter.

Man kan derimod godt installere samtidig med Delphi 7 eller hvad man nu
anvender p.t.

Serverne til download skulle være heftigt overbelastede, så vent evt. et par
dage !

hilsen
Uffe

Fra : Stig Johansen

Dato : 08-09-06 05:26

Uffe Kousgaard wrote:

> [...]
> kan have én af følgende udgaver installeret: Turbo C++, Turbo C#, Turbo

Bare lige dor at præcisere:
Det er en udgave pr maskine/VM, og ikke pr. person.

Iøvrigt aner jeg rygter om, at der er en, der har tweaket flere udgaver ind
på en maskine.

Stig Johansen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-09-06 07:12

"Stig Johansen" <stig_johansen_it_at_=(@)hotmail.com> wrote in message

> Bare lige for at præcisere:
> Det er en udgave pr maskine/VM, og ikke pr. person.

Rigtigt.

> Iøvrigt aner jeg rygter om, at der er en, der har tweaket flere udgaver
> ind
> på en maskine.

Ligeledes har nogen vist fundet på metoder til at omgå begrænsningen med
3de-parts komponenter uden at jeg har sat mig ind i det.

hilsen
Uffe

Fra : Brian Andersen

Dato : 08-09-06 09:54

Hejsa Begge,

kan I eventuelt sende et par links?

/Brian

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-09-06 10:14

Borlands nyhedsgrupper (non-tech). Se Andreas Hausladen og Sarah, begge
meget "tidligt" i dag.

Fra : Brian Andersen

Dato : 09-09-06 10:18

" Borlands nyhedsgrupper (non-tech). Se Andreas Hausladen og Sarah, begge
> meget "tidligt" i dag.

Tak for info.

/Brian