Nybegynder! Hvor begynder jeg?
Fra : Martin Schulz

Dato : 06-09-06 20:36

Hejsa!

Jeg er gennem mit job som trælastsælger blevet interesseret i processen
omkring konstruktion og tegning af huse, garager, legehuse og carporte m.m.
Hvordan kan jeg komme igang?

Er der nogle gode begynderbøger el. lign.?

Hvad med programmer? Skal man ud og investere i det helt store, eller findes
der et godt billigt/gratis program på nettet med en fornuftig tuturial?

Kan man evt. tage kurser som fjernundervisning?

På forhånd tak for hjælpen...

Med venlig hilsen
Martin

Fra : GK

Dato : 06-09-06 19:37

der findes meget program på nettet der kan tegne huse ..alt efter hvor
detalieret du vil tegne .. eks er cycas3 og der er acad cloner der er super
gode .. prøv at søge lidt på nettet der er masser

mvh gk