Mangler "snap-linier" i AutoCAD LT 06?
Fra : Jacob.Christiansen@g~

Dato : 06-09-06 11:25

Hej med jer,

Jeg har lige installeret AutoCAD LT 2006, bare lige for at prøve
funktionaliteten i den lille version, inden det evt. bliver den helt
store model.

Jeg er imidlertid stødt ind i et problem med at jeg ikke kan få
programmet til at lave "hjælpe-snap-linier" (kan ikke huske den
rigtige betegnelse), hvor programmet selv viser hjælpelinier, som
markøren snapper til, når man fx. skal tegne en retvinklet firkant og
når til side 3 i firkanten, hvis det forstås hvad jeg mener?

Jeg er normalt en rimelig habil bruger af CAD, men lige denne funktion
kan jeg ikke finde i denne lille version, hvis den da overhovedet
eksisterer i LT-udgaven?

Håber nogen kan hjælpe.

--
Psycho Cowboy

Fra : Freddy

Dato : 08-09-06 21:21

Hej

Det du mangler hedder Object Snap Tracking, og det findes desværre ikke i LT
udgaverne.

Vh Freddy

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 09-09-06 16:11

Freddy wrote:

> Det du mangler hedder Object Snap Tracking, og det findes desværre
> ikke i LT udgaverne.

Præcis!
Det er lige netop dét, jeg mangler...

Det var skide ærgeligt, men tak for svaret Freddy.

--
Psycho Cowboy