Samsung D500 se om en telefon er låst ?
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 16:08

Hej har en Samsund D500 som jeg har fået i overskud pga. ny telefon.
Telefonen er købt med håndjern ved telmore for ca. 8 mrd. siden. Men inden
salg hvordan ser jeg om telefonen er sim låst ? Ja kunne tage et kort fra
Sono eller lignende og teste men det har jeg ikke til rådighed.

Telmore skal jo komme med låse koden, men er i tvivl om den overhovedet er
låst
--
Hygge

Jan

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 21-08-06 16:14

Telmore plejer ikke at låse deres telefoner !.

Fra : Claus Albæk

Dato : 22-08-06 08:14

Sønderbronx (6400) wrote:
> Telmore plejer ikke at låse deres telefoner !.

næh.. jeg har lige fået mig en K800i fra dem som ikke er låst... det er
sgu rart!

Fra : Carsten H.

Dato : 22-08-06 18:55

"Claus Albæk" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> næh.. jeg har lige fået mig en K800i fra dem som ikke er låst... det er
> sgu rart!

Den er også set hos Sonofon hvor den heller ikke er låst, som så mange andre
af deres telefoner.